כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
11/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

נעים להכיר! רועי גרסון, מנכ"ל חברת DIRIGO

מאת: גילי יעקב /
21.04.2016
/ 10:00

אתר מפיק גאה להשיק את הטור החדש - נעים להכיר - קודקודים! בכל שבוע נפגוש כאן מנכ"לים ובעלי עסקים וחברות מתחום האירועים, וננסה להיכנס אל מאחורי הקלעים של של ניהול חברות ועסקים מהתחום. מה הקשיים? מה האתגרים? ומה הטיפים הכי טובים שהם יכולים לתת לכל מי שרוצה להיות מנהל או בעלים של עסק בענף האירועים?

מעוניינים לקחת חלק בטור? פנו אלינו למייל והציגו את עצמכם. נשמח לשמוע מכם!

 

נעים להכיר - רועי גרסון

רועי גרסון, מנכ"ל חברת דיריגו

גיל: 37

מקום עבודה: Dirigo

DIRIGO

תפקיד בחברה: מנכ"ל

Dirigo מתמחה בתכנון, ניהול והפקה של כנסים מקצועיים, אירועי שיווק וחשיפה, אירועי חברה, נופשים וטיולי תמריץ בארץ ובחו"ל לחברות עסקיות, ארגונים ואיגודים מקצועיים.

Dirigo הוקמה לפני 5 שנים תוך שהיא מגייסת לשורותיה אנשי ניהול ואופרציה מומחים ומקצועיים בתחום ההפקה. הניסיון המצטבר, השותפים העסקיים והידע הרב שצברנו לאורך השנים מהווים תשתית יציבה ומקצועית אותה אנו חולקים עם לקוחותינו הרבים.

Dirigo התהוותה ונבעה מתוך צורך שוק להפקה של אירועי טופ, ולהתחדשות בלתי פוסקת. מה שמאפיין אותנו, הוא הרמה הגבוהה של האירועים אליהם אנו מכוונים, והגמישות הרבה שאנו מייצרים ומאפשרים תוך כדי תנועה.

העשייה שלנו באה מתשוקה לתחום, ממקצועיות ומיושרה. הלקוחות שלנו הם פרטנרים לדרך, ואנו נהנים לצעוד בה יחד ובשיתוף.

מה בדיוק התפקיד שלך אומר?  להרחיב את היצירה, ליצור הזדמנויות חדשות, לפתח את החברה לתחומים ואפיקים חדשים, להגיע להישגים תקציביים ושיווקיים

DIRIGO

כמה שנים אתה בחברה? שלוש שנים

מה עשית לפני תפקיד זה? תפעול ומכירות כנסים ופרויקטים שיווקיים

האם למדת? BA במנהל עסקים במכללת רופין

האם אתה מרגיש שהלימודים תרמו לך לתפקיד אותו אתה מבצע? כן, מאוד

מה הדבר שאתה הכי אוהב בעבודה שלך? האווירה הביתית, הדינמיות המקצועית – חודש אחד יכול להיות עמוס בכנסים מקצועיים ואירועי חברה וחודש אחר יכול לסבוב סביב טיולי תמריץ וימי גיבוש מיוחדים שאנו מפיקים. המנעד מאוד רחב ומשתנה, בהתאם לכך גם כמות האנשים שפוגשים.

מה הדבר שאתה הכי פחות אוהב? שיווק ומכירות בצורה אגרסיבית, מתוך מקום של שימוש באמנות המכירה ולא ממקום של ידע ומקצועיות.

מה האתגר הכי גדול בעבודה שלך? יותר מאשר אתגר, אני רואה את העבודה כאתגר תמידי מהמקום של חדשנות. אנחנו כחברה, כמו גם הלקוחות שלנו, מצפים תמיד להיות בחוד החנית של המחדשים, הקשובים, מקפידים על גיוון אך גם מקפידים להתכתב עם ערכי הלקוחות השונים.

מה הדבר הראשון שאתה עושה כשאתה מגיע למשרד? מכין קפה ופותח את האי מייל

מה אתה אוכל לארוחת צהריים? תפריט צמחוני כלשהוא

מה המקום האהוב עליך בארץ? רמת הגולן – השקט, הנופים, האוירה – זה אזור שמאפשר מרחב, משהו אחר.

מה הטיפ הכי טוב שאתה יכול לתת למנהלים אחריםאחרות מהתחום? לבוא עם רעב ורצון להתקדם ולהתפתח בתוך התחום. להיות מודע לעובדה כי מדובר בסביבה משתנה, בעלת שחקנים רבים עם טקטיקות שונות, ולא לפחד לצאת מהsafe zone.

שתף אותנו בטיפ מניסיונך לניהול חברה בתחום האירועים: בכל אירוע, מכל סוג שהוא, חייבים תמיד לתכנן לא צעד אחד קדימה, אלא שלושה צעדים. לצפות ולחזות את הבלתי סביר שיתרחש – כי קיים סיכוי שהוא יתרחש.

אירוע בהפקת חברת דיריגו

איפה אתה רואה את עצמך בעוד חמש שנים? ממשיך בתפקידי בחברה, מפתח אותה למקומות עסקיים רחבים יותר, נוגע בתחומים שעדיין נמצאים בחיתוליהם מבחינתנו.

מילות סיכום? הצלחה היא משהו פנימי בהגדרות הסובייקטיביות של כל אדם. לנסות ולהכיל את המושג הצלחה כפרמטר גנרי, היא טעות. אם נשליך זאת על הלקוחות שלנו, אזי הצלחה יכולה להתפרש כתשובה חיובית לשאלה: האם הצלחתי להוציא לפועל את החזון והערכים על פיהם הלקוח מוביל עצמו?

 

מעוניינים לקחת חלק בטור? פנו אלינו למייל והציגו את עצמכם. נשמח לשמוע מכם!


תגובות
אין תגובות למאמר