כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
29/11/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

אפליקציית AppMyDay הישראלית נרכשה על ידי חברת HoneyBook

מאת: גילי יעקב /
10.03.2016
/ 16:00

 HoneyBook, חברה ישראלית אשר הוקמה לפני שנתיים מציעה פלטפורמת ניהול אירועים, מבצעת את הרכישה הראשונה שלה. החברה רכשה את AppMyDay, חברת סטארטאפ ישראלית אשר פיתחה אפליקציית צילום באירועים ופרצה לשוק האירועים העסקיים בסערה בשנה האחרונה.

שווי העסקה מוערך במיליוני דולרים.

AppMyDay

honeybook

חברת AppMyDay הוקמה ב2012 ע"י גיא אלדר, עומר שוהם ורן ענתבי. החברה, אשר החלה את פעילותה בשוק הפרטי ולאט לאט הרחיבה את הפעילות לשוק העסקי התוסס, פיתחה אפליקציה אשר מייצרת "רשת חברתית פרטית" עבור האירוע אשר מבוססת על תמונות של המשתתפים. אורחי האירוע מעלים תמונות לפני, תוך כדי ואחרי האירוע, ולמעשה יוצרים אלבום תמונות ייחודי ושיתופי מהאירוע, המבוסס על עשרות צלמים שמתעדים את האירוע מכמה זוויות ומשתפים אותן על גבי מסך ענק באירוע. האפליקציה היתה בשימוש באלפי אירועים, ושותפו בה יותר ממיליון תמונות על ידי 300 אלף משתמשים.

הצצנו באתר החברה לראות אירועים לדוגמא בהם הם השתתפו: אירוע אגף פיתוח בנק לאומי,  אירוע לחברת אמדאוס, נופש באילת לוועד עובדי ישראכרט, נופש משפחות חברת רום גבס, נופש חברת פיוניר ועוד.

AppMyDay

תהליך הרכישה הרשמי החל לפני כחצי שנה, אבל שתי החברות מכירות זו את זו כבר זמן רב, ואפילו היו מוגדרות כמתחרות זו של זו. בגלל תחומי העיסוק המקבילים, והעובדה ששתי החברות חולקות DNA ישראלי, יצרו הבעלים קשר לצורך התייעצות.

גיא אלדר, מנכ"ל AppMyDay, פנה לחברת HoneyBook לאחר שביצע סבב גיוס כספים מוצלח, על מנת לקבל ייעוץ בנושא גיוס לקוחות בארצות הברית. הקשר העסקי התחזק ולבסוף הוביל לרכישה, כאשר HoneyBook הרגישו כי חסרה להם התייחסות משמעותית לכל נושא המובייל בתחום האירועים.

במסגרת הרכישה, AppMyDay תקים את חטיבת המובייל של HoneyBook.

גיא אלדר ועומר שוהם

AppMyDay ישראל השתתפו בשנה שעברה בתחרות הסטארטפים של ועידת מפיק, שם הם עברו את אחת מטבילות האש הראשונות ואת החשיפה לעולם האירועים העסקיים.

גיא אלדר סיפר לנו, כי השנה האחרונה היתה משמעותית מאוד לAppMyDay, והיא התאפיינה במעבר משמעותי מעולם האירועים הפרטיים לעולם האירועים העסקיים. חקר השוק העסקי גרם לחברה להבין כי המוצר חייב לעבור התאמה לשוק העסקי.

"מחברה שמיועדת אך ורק לאירועים פרטיים כגון חתונות, בת.בר מצווה וכו׳ , הבנו כי יש פוטנציאל גדול ובעיות הרבה יותר משמעותיות בשוק האירועים המסחריים (אירועי חברה, פסטיבלים, אירועי גיבוש, השקות מוצרים וכד׳).

מעבר להכנסת שינויים באפליקציה הקיימת, ביצענו שתי התאמות מרכזיות נוספות -
1) השקת מוצר Whitelabel - שיאפשר לכל חברה או מותג, אשר אין להם אפליקציה משלהם, לבנות מעין AppMyDay משלהם כדי שיוכלו לרכז את כל האירועים שלהם תחת קורת גג אחת, שתהיה מעתה גם ממותגת ופרטית שלהם.

2) השקת מוצר SDK - פתרון המיועד לחברות ומותגים שברשותם קיימת כבר אפליקציה. חברות אלו, המפיקות אירועים בכל שנה, מעוניינות לאסוף את התכנים בזמן אמת מכל המשתתפים באירועים שלהם אבל האפליקציה שלהם כרגע לא מותאמת לכך. מה שפיתחנו הוא רכיב (סוג של תוסף לאפליקציה) המאפשר בכמה שורות קוד להוסיף יכולת ניהול אירועים בזמן אמת לאפליקציה של הלקוח. "

לקראת תחרות הסטארטאפים השנתית של ועידת מפיק, אשר תתקיים ב11 באפריל בביתן 2 מרכז הירידים, ביקשנו מגיא לתת עצה אחת, הכי חשובה, לחברות סטארטאפ מתחום האירועים שנמצאות בתחילת דרכם. זה מה שהיה לו להגיד:

"שוק האירועים הוא שוק מאוד מפוצל, אשר מורכב מהרבה מאוד שחקנים קטנים. האתגר הכי גדול הוא להצליח להיכנס כמוצר לתוך המערכת, ולשכנע את הלקוחות "מדלת לדלת" על מנת להצליח להיכנס. ההמלצה שלי היא למצוא את השחקנים היותר גדולים ולהתמקד בהם - חברות הפקה גדולות, חברות וארגונים שמפיקים הרבה אירועים בשנה, ולנסות לא להתפזר. ההתפזרות גוזלת אנרגיה ולא תמיד מביאה תוצאות. תתמקדו בגדולים!"

 

תחרות הסטארטפים השנתית של ענף האירועים תתקיים השנה זו הפעם השנייה, במסגרת וועידת מפיק אשר תיערך ב11.4 בביתן 2, מרכז הירידים.  

אנו מזמינים חברות ויזמים שפיתחו אפליקציות, טכנולוגיות ופלטפורמות דיגיטליות המשתלבות בעולם ההפקות והאירועים (בימוי, אפקטים, תכנים וחוויות, ניהול אירוע וכו') להגיש מועמדות להשתתף בתחרות. 
המיזמים הנבחרים יזכו בפרסים יקרי ערך ובהזדמנות ייחודית לחשיפה לכ-2,500 באי הוועידה ביניהם מאות מפיקים, מנהלי אגפי תרבות ברשויות המקומיות, מנהלות רווחה, מנהלי רכש ושיווק ושאר עוסקים בענף.


מעוניינים להגיש מועמדות לתחרות הסטארטאפים? 
בטלפון: 03-5786222 שלוחה 2 | במייל: sharon@shakufdigital.co.il 
או דרך עמוד הרישום ב
אתר הוועידה.

תגובות
אין תגובות למאמר