כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

נעים להכיר! נעם פרויליך - מנהל קריאייטיב

מאת: חדשות מפיק /
17.02.2016
/ 12:00

אתר מפיק גאה להשיק את הטור החדש והמרגש - נעים להכיר! בכל יום רביעי נפגש עם מפיקת אירועים, איש קריאייטיב או מנהלת תיקי לקוחות,  וננסה להיכנס אל מאחורי הקלעים של מקבלי ההחלטות בתחום - איך הגיעו לתפקיד, מה העבודה בפועל ואיזה טיפים הם יכולים לחלוק עם קולגות ועם קהל הקוראים שלנו.

מעוניינים לקחת חלק בטור? פנו אלינו למייל והציגו את עצמכם. נשמח לשמוע מכם!

 

נעים להכיר - נעם פרויליך

נעם פרויליך

 בעל עסק ליעוץ, ניהול וליווי קריאייטיב, פרסום, שיווק ותוכן מיוחד, ובמקביל מנהל קריאיטיב ראשי בחברת Catch D.I

  

נעם פרויליך

גיל: 33

 מקום מגורים: רעננה – פעם זאת הייתה מושבה נהדרת!

כמה זמן עובד במקום זה:  בCatch D.I כחודשיים.

תפקיד: מנהל קריאייטיב ראשי

מה בעצם אתה עושה? הצטרפתי לקאצ' במטרה להקים מחלקת קריאייטיב, על מנת לתת מענה 360, תחת קורת גג אחת, בכל היבטי הקריאייטיב והתוכן, השיווק והפרסום, וכמובן העיצוב והוידיאו בחברה. לקאצ' גם חברה אחות – Wedness, (ארגון חתונות ללא עלות לזוגות), ושם אני בכובע דומה. כן כן, מג'נגל בלופט התל-אביבי מפה לשם ובחזרה.

לקוראים את שורות אלה שלא ממש יודעים -או לא נעים להם לשאול- מה זה בעצם מנהל קריאייטיב, בואו נעשה את זה אחת ולתמיד – הקריאייטיב הוא "הלב" שהלקוח באמת צריך! מנהל קריאייטיב אחראי להמון אספקטים בחברה – החל בניהול וניצוח על הצוות הקריאייטיבי, הכולל בד"כ קופירייטרים, מעצבים, ארט דירקטוריים ואנשי ניהול תוכן, יוזם ונותן ההשראה לפיתוח הרעיונות היצירתיים -פנים וחוץ-, אחראי שהאלמנטים האמנותיים והכתובים יבטאו את הרעיונות והמסרים הנדרשים, מנהל את הבריפים, מוביל את סיעורי המוחות, מכתיב את הטון והסגנון וכן את הנראות והתחושה בתכנים השונים ובהפקות כמובן, מציג פרזנטציות ללקוח ועוד...  איש הקריאייטיב, ככה לפחות אני רואה את תפקידי, שולט בכל "שפות" המסר: קריאה, כתיבה והבנת הנקרא, ואפילו גם הנשמע...

catch DI
מה אתה הכי אוהב בעבודה שלך? 
זו עבודה דינאמית מאד, מגוונת ביותר, מלאה באתגרים מחשבתיים, אתה פוגש בהפתעות חדשות בכל יום, לומד המון ומעשיר את הידע הכללי והמקצועי בכל פרויקט שאתה נוגע בו, מכילה המון צבעים, טעמים, ניחוחות, עניין וסיפוק גדולים.  אתה חייב להיות מומחה בכל ההיבטים של תהליכי יצירה כדי "להביא" את ההברקה הטובה ביותר. אנקדוטה: פעם, במהלך הלימודים שלי, היה לי מרצה משוגע ומגניב, שלא אשכח לעולם את שאמר לי על מה זה בעצם קופירייטר מנהל קריאייטיב מבחינתו: "נעם, מנהל קריאייטיב הוא ז%$^ צמרת. ולמה ככה? כי ז*&$ צמרת, להבדיל מז&@# רגילה, מגשימה או מוכרת פנטזיות!"

 הכינוי שלך בעבודה הוא: "פאפי", "שנון במחלוקת" ... כאלה...

תפקידים קודמים: עבדתי בבלוקבסטר, הייתי ברמן, הדרכתי בני נוער לפני גיוס ולימדתי בקרן קרב, הייתי מנהל פרויקטים ואז קופירייטר, באמצע עשיתי תפנית מקצועית חדה אל משרד רה"מ, אבל על האפיזודה הדיסקרטית הזו אני לא נוהג להרחיב, ובשנים האחרונות פרסומאי, מנהל קריאייטיב, יזם תוכן וכרגע גם אבא.

מי פתח לך את הדלת לתחום ההפקות? אופיר זילבר וגולן אלבו (כנס ישראל), בראיון עבודה מההזויים והמצחיקים שהיו לי ever

אם לא היית איש תוכן, מה היית? חוזר לאפיזודה הדיסקרטית ההיא... חוץ מכל סאגת הסיווג הביטחוני הנוראית

 מה אוהב לעשות אחרי שעות העבודה? מה זה? J


ההשראה של נעם - אוסף האקשן פיגורס שלו

ספר על אירוע שנחקק לך בלב ובזיכרון: דצמבר 99'. רגע לפני המילניום. אני חצי שיכור מויטמינצ'יק עם ספרייט. ואז, הדיווה הגדולה מכולן -  ג'יי-לו (ג'ניפר לופז) משחררת את יצירת המופת "Waiting for Tonight" (או בספרדית – "Una Noche Más"). הנה בכיף: https://youtu.be/_66jPJVS4JE

מה הטיפ הכי טוב שאתה יכול לתת למפיקיםאנשי תוכן אחרים? מפיקים זה עם חרא, אל תתקרבו. סתם! סתם מעדיף לכוון לקולגות שלי, אנשי קריאייטיב, קופירייטרים, מעצבים, אנשי תוכן באשר הם – תשפכו רעיונות החוצה בלי סינון, חפשו דווקא את התשובה הלא נכונה, תהפכו למומחים בכל תחום = תלמדו את הז'רגון, כנסו לפרספקטיבה אחרת ("ללכת שבי אחריו"), חפשו תמיד את האטרקטיביות, תחתרו לקליטות, תדגישו את הברירות, תעצימו את הזכירות, תחשבו טוב על הפרוג'קשן (איך אומרים את זה בעברית?) ותחוו בעצמכם את הדרייב בכל תוצר, פרויקט, מצגת, פגישה או תכנון של אירוע.

מה החלום שלך? 
לצעוק על לקוח שהוא לא מבין מהחיים שלו..

מעוניינים לקחת חלק בטור? פנו אלינו למייל והציגו את עצמכם. נשמח לשמוע מכם!

מחפשים רעיונות לקונספטים לפורים? קבלו מאיתנו חמישה רעיונות מדליקים.

 

תגובות
אין תגובות למאמר