כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

חברות ישראליות כובשות את העולם עם מיצג מולטימדיה נודד

מאת: חדשות מפיק /
25.01.2016
/ 10:00

 שיתוף פעולה של משרד החוץ והמשרד לנושאים אסטרטגיים הוליד מיזם אינטראקטיבי חדשני, אשר ינדוד במשך שנתיים בכל העולם: מיצג "פתח דלת לישראל". את המיצג הפיקה חברת טארגט מרקט בשיתוף הבמאי רן צחור, ובנתה חברת AVS  הישראלית, אשר מתמחה ביצירת חוויות מותג ייחודיות ובמתן פתרונות מולטימדיה מתקדמים.

המיצג, "פתח דלת לישראל", הוקם על מנת לאפשר לאנשים ברחבי העולם לחוש את החוויה של ביקור בישראל דרך אמצעים טכנולוגיים מהשורה הראשונה.  במיצג תוצג ישראל דרך 9 דלתות אינטראקטיביות, אשר יפוזרו בחלל. מאחורי כל דלת מתגלה ערך מישראל ושל ישראליות, מזוויות שונות: היסטוריה, מוסיקה, מסורת, חדשנות ועוד. כל דלת כוללת פעילות אינטראקטיבית עם הקהל ומספקת נקודת מבט חדשה ושונה על החוויה הישראלית. החוויות המועברות דרך הדלתות הן חוויות יומיומית – משחק מטקות על חוף הים, בו המתבונן יכול לשחק מטקות עם שחקן הנמצא מולו, צילום "סלפי" עם ישראלים, להציץ לתוך בית ישראלי ועוד.

הרעיון אשר עומד מאחורי המיזם הוא לייצר הסברה "קצת אחרת" על ישראל. אנשים רבים בעולם מכירים את ידראל רק דרך הפילטר של הטרור והמלחמות, או לחילופין, רק דרך האמירה הנדושה שבישראל המציאו את הדיסק און קי ואת עגבניית השרי. מטרת המארגנים היא להראות שיש בישראל הרבה מעבר לפיגועים ועגבניות שרי - יש חיי יום יום, דמוקרטיה, מגוון דתות ותרבויות, עזרה הומניטרית למדינות אחרות, טכנולוגיה, רפואה ועוד.

בנוסף, ייחשפו המבקרים למופע חדשני ומרהיב בו יוצג  רובוט , המחזיק מסך וידאו ומקיים דיאלוג תוכני ותנועתי בסנכרון מלא מול מסך גדול המוצב בגבו. הרובוט והמסך מייצרים מיצג, אשר מספר את הסיפורים הישראליים ואת ההתחדשות הבלתי פוסקת בישראל בתחומים רבים ומגוונים. 

הפרוייקט יצא לדרך לפני כשנה, כאשר חברו שלושת הגורמים יחד - AVS, טארגט מרקט ורן צחור, על מנת לפצח את בקשת משרד החוץ לתקשר את הערכים של מדינת ישראל בצורה ייחודית וחוויתית. הכיוון אותו בחרו היה להביא לידי ביטוי את הערכים בצורה אומנותית, אסתטית, שמתכתבת עם תרבות המוזיאונים הכל כך פופולרית בחו"ל. בחצי השנה האחרונה עברה העבודה על המיזם להילוך גבוה, כאשר כ-100 אנשי צוות עבדו על הפרוייקט - תחקירנים, צלמים, אנשי הפקה, צוותי בינוי ועוד.

 

חלק גדול מהעבודה על המיצג כללה עבודה מול גורמים בינלאומיים, סיורי שטח בלוקיישנים ברחבי העולם וחיזוק קשרים עם ספקים מקומיים בלוקיישנים ברחבי העולם. צוות ישראלי חבר לצוותים מקומיים על מנת לייצר הצלחה משותפת בהצגת המיצג. במסגרת העבודה הבינלאומית עובדת חברת ההפקה מול השגרירויות המקומיות, אשר מתלהבות מהמיצג ורוצות לשלב אותו במדינות השונות. השגרירויות מסייעות לחברת ההפקה לאתר לוקיישנים מתאימים ולוודא שהם עומדים בסטנדרטים הנדרשים להצגת המיצג.

פעילות המיצג תנדוד ברחבי העולם במשך שנתיים, כאשר השבוע יושק המיצג באולם המרכזי של מוזיאון וויטוריאנו ברומא, שם  הוא יפעל עד אמצע פברואר. המוזיאון נמצא סמוך לקולוסאום בפיאצה וונציה בלב רומא, אחד ממוקדי המשיכה הגדולים ביותר לתיירים באיטליה. הכניסה למיצג חופשית.   בנוסף, במהלך 2016 המיצג יוצג  בצרפת, רוסיה, קוריאה, יפן וסין. לקראת סוף 2016 המיצג יעבור לצפון אמריקה. 

מיצג "פתח דלת לישראל" הוא דוגמא נפלאה לפעילות גלובלית, המשלבת חברות ישראליות וחברות בין לאומיות. חיזוק קשרים גלובליים ופעילות גלובלית של עולם האירועים הם הקונספט השנתי של וועידת מפיק, אשר תתעסק בדיוק בפעילויות מסוג זה.

בקרו אותנו באתר הוועידה!

תגובות
אין תגובות למאמר