כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
29/11/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

כנס השיווק 2016 – בסימן "לא מפחדים מכישלונות"

מאת: חדשות מפיק /
13.01.2016
/ 16:30

טל ברמן ואביעד קיסוס לא מפחדים מכישלונות? הצמד הרדיופוני ינחה את כנס השיווק 2016, אשר יעמוד השנה בסימן "לא מפחדים מכישלונות".

כנס השיווק, אשר יתקיים ב19 בינואר בביתן 2 מרכז הירידים, הינו הכנס המרכזי של איגוד השיווק הישראלי אשר מאגד את המפרסמים והמשווקים הגדולים במשק. זהו אחד האירועים המשמעותיים והבולטים של תעשיית השיווק, הפרסום והמדיה.

 

השנה, במסגרת תכנית הכנס, יתקיימו דיונים בנושא כשלונות עסקיים וביכולות של המנהלים והארגונים להפיק לקחים ומסקנות מכישלונות אישיים ועסקיים.

הרצאת הפתיחה של הכנס תערך ע"י מנכ"ל טבע, מר ארז ויגודמן. בנוסף אליו, ישתתפו בכנס מנכ"ל סודה סטרים דניאל בירנבאום, מנכ"ל פוקס הראל ויזל, מנכ"לית יוניליוור ישראל ענת גבריאל ומנכ"לית תאטרון בית לסין ציפי פינס. את הכנס תנעל חברת הכנסת שלי יחימוביץ', אשר תעסוק בכישלונות לאורך הקריירה העיתונאית והפוליטית.

 

במסגרת הכנס, כבכל שנה, יתקיים טקס בחירת איש/אשת השיווק של השנה.

במסגרת התכנית האומנותית, יערך המופע "באושר ובעושר" של בני הזוג שי אביבי ומיכל ליבדינסקי, אשר מספרים על ההתמודדות עם כישלונות בחיי הנישואין.

לדברי תלמה בירו, מנכ"ל איגוד השיווק הישראלי: "הטקס השנה הוא טקס מאתגר במיוחד ועוסק בנושא שאנשים נמנעים מלדבר עליו – כישלונות. בכירי עולם השיווק הישראלי יבואו ויחשפו בפני הקהל את הכישלונות הגדולים שלהם במהלך הקריירה, ואנו מברכים אותם על האומץ שבחשיפה. במקביל נבדוק האם עולם השיווק יודע להתמודד עם כישלונות והאם חברות יודעות להפיק מכישלונותיהן תובנות ולקחים.  אני שמחה להזמין את חברי האיגוד והקהל הרחב להשתתף בכנס שהוא למעשה יום החג של כל העוסקים בשיווק בישראל".

את הכנס מפיקה חברת טרגט מרקט.

להרשמה ופרטים נוספים :   

http://kenes-shivuk.vp4.me/kenes16

 

תגובות
אין תגובות למאמר