כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

יריד הוועדים בישראל

מאת: חדשות מפיק /
28.12.2015
/ 10:56

תערוכות וירידים בכלל ויריד הוועדים בפרט הינם רובד חשוב בפעילות של חברות עסקיות ודרך נהדרת להגדיל את מעגל הלקוחות ופוטנציאל המכירות. השתתפות ביריד מהווה במה מצוינת לפגישת לקוחות חדשים, שיווק מוצרים ועריכת סקר שוק למוצרים חדשים באווירה קלילה יחד עם תוצאה מידית.

יריד הוועדים בישראל ותערוכת הספקים לעובדים בחברות הייטק הנערכים זה אחר זה על ידי המרכז הבינלאומי לכנסים ולתערוכות, עונים על הגדרה זו ויוצרים סביבה נעימה לאיתור צרכים ולקוחות, ולקידום רעיונות שיווקיים בקרב ועדי עובדים וקניינים ארגוניים.

אירועי מכירות אלו מאפשרים חשיפה לענף המגלגל 4 מיליארד שקלים בשנה, ומהווים מפגש בלתי אמצעי עם וועדי עובדים, קניינים מוסדיים, מנהלי רווחה, משאבי אנוש, נציגי חברות ומפיצים בענף. הירידים מאפשרים גם קשרי גומלין עם חברות ובתי עסק המשתתפים כמציגים באירועים אלו.

מתחם מיוחד לחשיפת מרצים, אומנים ומנחי סדנאות

השנה הוקצה ביריד מתחם מיוחד לחשיפת מרצים, מנחי סדנאות ואומנים שיאפשר לראשונה לעוסקים בתחומים אלו להשתתף ביריד בעלות מוזלת וליהנות מאפשרויות החשיפה והשיווק שמאפשר היריד.

הסיבות להצגה ביריד הוועדים בישראל

יריד הוועדים בישראל  מהווה חלון ראווה ססגוני ותוסס לאלפי הצעות ורעיונות ל"שי לחג" ולמוצרים לקידום רווחת עובדים, מבצעי מכירות אטרקטיביים, הצעות נופש ותרבות הפנאי.

ועדי עובדים, מנהלי רווחה וקניינים מוסדיים נחשפים באמצעותו לחידושים בתחום, מוצרים ורעיונות ל"שי לחג" ורווחת עובדים במגוון רחב של מוצרים ובכך מקנה לוועדי עובדים ערך מוסף גבוה לפעילותם.

היריד מפגיש בין ספקים לקונים עתירי תקציבי רכש, באמצעות סידרה של תערוכת מקצועיות הכוללות: יריד שי לחג, יריד תיירות לקבוצות, תערוכת ספקים לרווחת העובדים בהיי-טק ויריד גמלאים.

תערוכות וירידים בכלל ויריד הוועדים בפרט הם נדבך חשוב בפעילות עסקית של חברה ודרך מצוינת להרחיב את מעגל הלקוחות והמכירות. השתתפות ביריד מקנה למציג בו הזדמנות עסקית ופוטנציאל שיווקי למיליון ושמונה מאות אלף עובדים תוך קיצור דרך משמעותי.

מקומות העבודה מהווים תשתית שיווקית נוחה ומשוכללת, המאפשרת לשווק באמצעותה מוצרים ומבצעים בשיווק ישיר למיליון ותשע מאות אלף צרכנים פוטנציאלים

איך נראה היריד?

פריסת החברות בשטח התערוכה נעשית על פי תחומי עניין שונים; מתחם להצעות שי לחג, מתחם למוצרים לבית ולמשפחה, מתחם לנופש ולתיירות, מתחם לימודים והשתלמויות מקצועיות, מתחם לפנסיה ופיננסים ועוד. מתחמים אלו יוצרים למבקר אטרקטיבית וזרימת במהלך הביקור לכל שטחי התערוכה.


עובדות שכדאי לדעת:

- זמן הביקור הממוצע של מבקרים ביריד הוועדים הינו יותר מארבע שעות

- תקציבי הרכישות גדלים משנה לשנה ונאמדים ביותר מארבעה מיליארד שקלים.

- ביריד מבקרים מעל 3500 וועדי עובדים, מנהלי רכש ומנהלי משאבי אנוש.

 יריד הוועדים בישראל, הנערך זו השנה ה-34, יתקיים בתאריכים: 20-21/01/2016 במרכז הירידים הבינלאומי, בגני התערוכה ת"א.

תגובות
אין תגובות למאמר