כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

ליצור את התערוכה המושלמת צעד צעד

מאת: חדשות מפיק /
09.11.2015
/ 11:15

 ליצור את התערוכה המושלמת צעד צעד

בעולם של היום נדמה כי היכולת לשווק באמצעות בניית תערוכות למוצר או שירות הולכת והופכת מיושנת ותהליכי השיווק הדיגיטליים מחליפים אותה, אך למעשה, אין הדבר נכון. שיווק באמצעות תערוכות חי וקיים, ואם בונים את התערוכה בצורה נכונה, ניתן להגיע לתוצאות משמעותיות ומרשימות. בהתאם לכך, קבלו מספר טיפים שיכולים לגרום לביתן שלכם לנסוק!

 

·         לבחור את הקהל הנכון – הדבר החשוב בהשתתפות בתערוכה הוא להתאים את הביתן שלכם לקהל היעד המגיע אל אותה תערוכה. בחנו תערוכות משנים קודמות, אספו רשימות משתתפים, וצרו לכם אבטיפוס למבקר הבסיסי שאמור להגיע. לפי אותו אבטיפוס, בנו את הביתן שלכם על מנת שיקלע לטעמו ולצרכיו.

 

·         אף פעם לא מוקדם מדי להתחיל – גם אם התערוכה בה אתם משתתפים נערכת בעוד חצי שנה – התחילו להיערך אליה מבעוד מאד. כשאתם בונים ביתן אתם רוצים ליצור רושם מושקע, מוקפד, בעל תשומת לב לפרטים, ולא של ביתן שנוצר כלאחר יד בכמה שעות עבודה. תכנון מוקדם ישתקף בתוצאות הסופיות שלכם.

 

·         השמיעו את קולכם – בתערוכות רבות ישנם דוברים המשתתפים בהרצאות – בקשו להיות אחד מהדוברים הללו. ככל שיותר אנשים יכירו אתכם וישמעו את מה שיש לכם להגיד, כך גם העניין במוצר או בשירות שאתם מוכרים יגדל. צרו תוכן איכותי ומקיף והרשימו את הקהל שלכם בהרצאה סוחפת.

 

·         עבדו ביחד – מחלקת השיווק ומחלקת המכירות צריכות תמיד לעבוד בשיתוף פעולה מוחלט. דאגו שאיש המכירות לצדכם, מתכנן אתכם את האסטרטגיה הנכונה ומספק לכם דוחות התקדמות בתקופה שלאחר התערוכה כדי שתוכל להפיק לקחים.

 

·         הבטיחו צוות איכותי – הצוות המנהל את הביתן שלכם הוא הפנים של המוצר או השירות שאתם מוכרים, ולכן הם חייבים להיות איכותיים, רהוטים, נעימים ומכירתיים. דאגו שיהיה לכם צוות פעיל, המסתובב בין האנשים, מושך אותם אל הביתן, מעביר ללקוחות את הטקסט השיווקי הנכון ומביא תוצאות.

 

·         מתנות קטנות – אל תשכחו, אין דבר מושך יותר ממתנות בחינם, ואין מה להתבייש בזה. חלקו מוצרי פרסום עם לוגו החברה, בצירוף עלון שיווקי שלכם, ואפילו ארגנו הרגלה גדולה יותר לכל מי שרוכש מן המוצר או השירות בעת התערוכה.

 

Smart and Light הינה חברה המתמחה בעיצוב ובניית תערוכות

תגובות
אין תגובות למאמר