כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
11/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

גוגל לא לבד- הוכמן ושכטר מציגים

מאת: חדשות מפיק /
06.10.2015
/ 22:30

 4 שנים עברו מאז השיקו אריק שכטר ומוישה הוכמן את המותג "הוכמן ושכטר הפקות" – בית להפקת אירועים, כנסים, תערוכות ונופשים.

החברה מורכבת מצוות מוכשר של מנהלי תיקי לקוחות, מנהלי פרויקטים, אנשי קריאייטיב ומנהלה (רובם צועדים עם אריק ומוישה כבר שנים רבות) המעניקים ידע מקצועי ושירות איכותי ללקוחות רבים ומגוונים.

הקיץ הזה היה עמוס בהפקות מורכבות, בניהם: נופש ענק ל - 4,000 עובדים ממשפחת מלאנוקס, כנס בינת אקספו היוקרתי בביתן 2, תערוכת MED של מכון הייצוא ועוד המון אירועי קיץ והפקות איכותיות לחברות המובילות במשק.

ועכשיו הם משיקים מותג חדש- HS EVENTS,  התחדשות כפולה, פעם אחת מבחינת השם ופעם שנייה מבחינת הנראות, ההתחדשות מביאה לידי ביטוי את הרב-גוניות של החברה. עוד נמסר מהחברה כי צבעוניות הלוגו החדש מבטאת מענה יצירתי וחדשני למגוון רחב של לקוחות ושל צרכים משתנים, תוך כדי התפתחות וצמיחה מתמדת. השם החדש מסמל את השינוי מחברה חדשה למותג מוכר, המזוהה עם הפקות איכותיות ולקוחות שהופכים לשותפים לדרך.

 

תגובות
אין תגובות למאמר