כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

פרסומות ששוות Share

מאת: חדשות מפיק /
13.04.2015
/ 14:38

זוכרים את הסיסמא של קרלסברג - Probably the best beer in the world?
במהלך שילוט חוצות מעניין, בחרו קרלסברג להמשיך עם תיאורית ה-Probably שלהם ולהכין שילוט חוצות שכולנו היינו שמחים לפגוש:

"הדרך לטוב יותר, אף פעם לא מסתיימת" כך אומרת הונדה על הדרך שלה לשיפור מתמיד של דגם ה-CR-V שלה בסרטון אוקסימורוני מבריק:


 

לסיום, נקנח בממתק אמיתי. לא נרצה להרוס לכם את הסרטון אך צפו לזוז באי נוחות.


עד כאן בפרסומות ששוות Share. מצאתם פרסומות מעניינות? שתפו אותנו ונעלה אותן בשבוע הבא!

תגובות
אין תגובות למאמר