כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

הברנז'יה

מאת: עמית דנה - חדשות מפיק /
16.03.2015
/ 11:10

הגידו יפה שלום למדור החדש שלנו במפיק – הברנז'יה,
בו נארח מנהלות שיווק_רווחה_משא"ב לשיחה קצרה על קריירה וקצת מעבר.

 
המתארחת הראשונה שלנו היא מנהלת שיווק אשר מגיעה מענף הפרסום בו התחילה כתקציבאית ביורו ת"א וטיפסה בסולם התפקידים By the book עד שהגיעה למשרתה הנוכחית במקצוענים.
 
רוני נבות - מנהלת שיווק בחברת המקצוענים ביום ואשת יצירה בלילה.
היא בת 33 ולמרות היותה תל אביבית אמיתית – היא לא שותה קפה!
שאר הפרטים מחכים לכם בהמשך הכתבה.
 
פרטים אישיים:
רוני נבות, בת 33, מתל-אביב
 
תפקיד:
מנהלת שיווק בחברת המקצוענים, בעלי מקצוע מומלצים לבית
 
למה שיווק?
יש לי היסטוריה של 6 שנים בענף הפרסום וזה תחום שאני מאוד אוהבת ומחוברת אליו. בתפקיד האחרון הייתי מנהלת לקוחות. מאחר ופרסום הוא זרוע מבצעת של שיווק הגעתי למסקנה שאני רוצה לעשות סוויץ' לצד השני ולראות איך דברים עובדים שם, להיות במקום בו מתקבלות ההחלטות ולהבין את התהליכים יותר לעומק.
 
הכי נהנית בעבודה מ:
הכל. שיווק ופרסום זה תחומים מרתקים בעיני. אני אוהבת את הצדדים הטכניים וההתעסקות עם המספרים, לעקוב אחרי קמפיינים ופעילויות ולראות מה עובד, מה לא ואיך משפרים, ואני אוהבת את כל מה שנוגע בפרסום וקידום של המותג, דברים עיצוביים, לחשוב איך מציגים תובנות, איך יושבים על NERVE של צרכן.
 
פחות נהנית בעבודה מ:
אין ממש. במסגרת התפקיד בחברה אני גם אחראית על ימי החברה ותכלס גם זה כיף גדול. להרים אירוע ולדאוג לכל הפרטים לא קשור לשיווק או פרסום אבל משימה שוברת שגרה ומעניינת.
 
אם לא שיווק, אז?
שיווק או פרסום, זה כרגע שני התחומים היחידים שאני רואה את עצמי נוגעת בהם.
 
רוני של העתיד חזרה בזמן. מה היא תספר לנו מבחינת קריירה?
שהיא נהנית מכל רגע, לומדת וגדלה תמיד.
 
מה את אוהבת לעשות מחוץ לשעות העבודה?
קוראת, רואה סרטים, עשיתי לא מזמן סדנת כתיבה שהייתה מרתקת. אפילו לקחתי כמה שיעורים בקדרות אבל אמרו לי לשמור כרגע על המשרה הקבועה שלי... 
 
התקבלת לצוות משימת הסיור למאדים – מה את לוקחת איתך ולמה? 
אמבטיה. אני עושה אמבטיה לפחות פעם בשבוע, מינימום שעה.
זה הזמן הקדוש שלי ואני לא אוותר עליו אפילו לא במאדים.
 
ולסיום, טיפים למנהלות שיווק מתחילות:
לקחת אוויר. תלוי מאיפה הן באות, אם הן מגיעות ממשרד פרסום או בכלל מתחום אחר אבל לקחת אוויר. תמיד להקפיד לרדת לפרטים, לחשוב טווח ארוך. בעבודה מול ספק לנסות ולהבין את כל הצדדים ולמה כל צד פועל כמו שהוא פועל לפני שמגיבים ולהיות הוגנים. בסוף זה הכל אנשים ובאנו ליהנות.
 
רוצים גם? שילחו לנו מייל ל-Info@shakufdigital.co.il ונשמח לראיין אתכם ולהפוך את התחום למוכר וביתי יותר.
תגובות
אין תגובות למאמר