כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

דיויד ים המלח בהשקה מלכותית

מאת: חדשות 'מפיק' /
03.02.2015
/ 11:33

הנרי טייק, בעלים של מלון ''דיויד ים המלח'' (ובעלים של מלון הילטון ת''א ומלון דיויד אינטר קונטיננטל) ודודי אשכנזי מנכ''ל רשת מלונות ''גרנד הוטלס'' , שמלון ''דיויד ים המלח'' הוא מלון הדגל ברשת ואלון פלג מנכ''ל המלון אירחו בסוף השבוע כ-850 סוכני תיירות ומובילי ענף תיירות הפנים בישראל לנשף מלכותי להשקה הרשמית של מלון ''דיויד ים המלח'' שהינו המלון הגדול והמפואר ביותר באזור הנופש בים המלח והמלון הגדול ביותר בישראל- (המלון משתרע על שטח של 55 דונם וכולל 606 חדרים).

הנשף התחיל בשעות הערב המוקדמות בקבלת פנים ומסיבת קוקטייל במכון הספא של המלון, לאחר מכן, נערכה ארוחת ערב מפוארת בשולחנות אבירים, תחרות תלבושות לבחירת מלך ומלכת הנשף, הופעה של דנה אינטרנשיונל, ריקודים עם כרמל דהרי שדר רדיו FM90, מופע קברט של רקדניות מברזיל, וכל זה עם בר משקאות עשיר ופינוקים כיד המלך.
לאחר הנשף התכבדו כל האורחים ללון במלון וארוע ההשקה הסתיים בארוחת בוקר עשירה ומגוונת.
מלון ''דיויד ים המלח'' הוא , כאמור, המלון הגדול והמפואר ביותר באזור הנופש בים המלח, (לשעבר מלון מרידיאן ים המלח), ותוכנית ההשקעות במלון בשנת 2014-2015 הינה עשרות מליוני שקלים.
מלון ''דיויד ים המלח'' מחולק ל-2 אגפים – אגף הפרימיום האקסלוסיבי ואגף הנופש.
תגובות
אין תגובות למאמר