כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

חורף חם עם נובלס

מאת: חדשות מפיק /
24.11.2014
/ 09:30

(צילום:קבוצת מיתוס)

בימים אלו החלה קבוצת מיתוס בפעילות שיווקית ממוקדת עבור המותג נובלס של חברת דובק. נובלס הוא אחד המותגים הנכסים של דובק, ומזוהה שנים כמותג ייחודי המתאפיין בקהלי מטרה צעירים (חיילים ומשוחררים). במסגרת תוכנית העבודה מוקם בימים אלו "מועדון צרכנים" עשיר בתוכן ובמקביל יצאה לדרך סדרת פעילויות שטח חווייתיות. 

 

(צילום:קבוצת מיתוס)
 
הפעילות הראשונה הופקה במסגרת "נובלס וויליג" מתחם הפעלות אינטראקטיביות בסגנון כפר וויאטנמי שהוקם בגני התערוכה (עיצוב רון בן יעקב – בינוי בימות 88), במסגרת המתחם הוזמנו המשתתפים לשחק במספר אפליקציות אינטראקטיביות של משחקי "פיינטבול" (פיתוח פיקצ'ריט) הן בגרסת "אוגמנטד ריאלטי" באמצעות מכשירי סמארטפון המורכבים על רובי דמה והן בגרסת משחקי מחשב,
 
(צילום:קבוצת מיתוס)
 
השלב השני הוא "סיירת נובלס" המבוססת על "קרון מזנון" מפואר וייחודי (חברת גלמפר) שהוסב לסוג של "קיוסק נייד" מודרני ומפנק החורש את הארץ מצפון לדרום ומגיע לתחנות הסעה וטרמפיאדות שעה שהוא מציע לחיילים מרקים חמים, קפה, תה ומתוקים. בנוסף כוללת הפעילות בשטח משחקים אינטראקטיביים, והצטרפות למועדון הלקוחות של נובלס. 
 
(צילום:קבוצת מיתוס)
תגובות
אין תגובות למאמר