כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

טקס האפי לשנת 2014

מאת: חדשות מפיק /
29.09.2014
/ 12:00
(צילום:יח"צ)
 
איגוד השיווק, איגוד הפרסום והמי"ל ערכו הערב, את טקס האפי לשנת 2014, זו השנה ה-14 בישראל.93 עבודות הוגשו השנה ב-16 הקטגוריות השונות של התחרות ואלה דורגו על ידי צוות בן 80 שופטים, בהם אנשי שיווק, פרסומאים, אנשי יח"צ, יעוץ ומחקר, ואנשי אקדמיה. 
 
 
(צילום:יח"צ)
 
הטקס נחתם בהכרזת הזוכה בקטגוריה היוקרתית  Effie Platinumבה נמדדים הישגים מרשימים לאורך שלוש שנים לפחות – קטגוריה אשר העולים לגמר בה נשפטו ע"י בכירי המנכלים במשק. חברת הלווין YES  זכתה בפרס היוקרתי בזכות המהלך שכותרתו "נגד כיוון התנועה – ניצחון האיכות על המחיר – אסטרטגיה של 100 מיליון שקל ". את המהלך  הוביל משרד הפרסום McCann Erickson. 
בקטגוריית הגראנד אפי, הבוחן את הקמפיין האפקטיבי ביותר במהלך השנה החולפת זכה "מהלך השמות  - משפחת קוקה קולה" של קוקה קולה ישראל.( משרד הפרסום דחף). מהלך זה אף זכה בקטגוריית מוצרי המזון.
בין הזוכים באפי זהב בקטגוריות הנוספות: 
בקטגוריית שירותים נופש ופנאי זכתה מכבי שירותי בריאות במהלך "מכבי נותנים נוקאאוט לקטגוריה" (יהושע/TBWA),
בקטגוריית שירותי תקשורת זכתה חברת בזק בזכות המהלך "האינטרנט של בזק נותן לך יותר – איך מייצרים בידול רלוונטי בעולם בו המוצר הופך לקומודיטי בעיני הצרכן" (משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY) 
בקטגוריית רכב ותחבורה  זכתה חברת סמל"ת  - סוכנות מכוניות למזרח  התיכון, עם המהלך "פיאט 500 מוציאים את הלכלוך החוצה (משרד הפרסום דרורי שלומי).
בקטגוריית קמעונאות, מוצרי חשמל ומצרים לבית זכתה חברת קסטרו בזכות המהלך "הילדים של קסטרו – אהבה ממבט ראשון" (משרד הפרסום ראובני פרידן IPG). 
ב-media innovation זכתה חברת קוקה קולה ישראל על מהלך השמות הדיגיטלי על שלטי החוצות (משרד הפרסום GEFEN TEAM ו- Q Digital.ו-moblin חברת השיווק והפרסום הסלולרי. 
בקטגוריית אמצעי תקשורת ומדיה זכתה מקאן ואלי על המהלך "מקאן ואלי – בונים עתיד חדש במדבר" (משרד הפרסום McCann Erickson.)
בקטגוריה יופי, אופנה ,טואלטיקה ופארם זכתה חברת דלתא שיווק בזכות המהלך "מאצ'תונים Real Cool Cotton – כשחדשנות פוגשת אופנה קורה משהו נפלא" (משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY) 
בקטגוריית מגזרים ותקציבים קטנים זכתה מילקו תעשיות בע"מ על מהלך חדירת טרה למיגזר הערבי (משרד אפאק טריו).
בקטגוריית הפיננסים – זכה בנק לאומי על המהלך "זירת העסקים של לאומי – מלקוחות עסקיים קטנים לשותפים גדולים"  (משרד הפרסום McCann Erickson.)
בקטגוריית נדלן ותשתיות זכה המהלך של חברת קנדה ישראל "From the middle of nowhere to the middle of town   - כך הגדרנו מחדש את המרכז של תל אביב" (משרד הפרסום ADLER BRANDS.)
בקטגוריית פעילות חברתית וציבורית – עמותות זכה המהלך של קבוצת שורשים "גיוס תרומות בסגנון הוינטאג'" -  (משרד הפרסום McCann Erickson.)
בקטגוריית פעילות חברתית וציבורית – חברות עסקיות זכתה חברת Procter & Gambles  בזכות המהלך " פנטן – לוקחת אחריות על השיער, גם של אלה שאין להן, ותורמים פאת שיער עבור כל חולת סרטן בישראל" (משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY). 
טקס האפי השנה התקיים במתכונת חגיגית וכלל GALA DINNER  כנהוג בחו"ל. במהלך הטקס בו השתתפו מאות אנשי שיווק, מפרסמים, פרסומאים ונציגי מדיה, העניק מר אייל מליס, יו"ר איגוד השיווק והמשנה למנכ"ל תנובה,  פרס מפעל חיים בשיווק למר עמוס שפירא על תרומתו הרבה לתעשיית השיווק בישראל.  בכך מצטרף עמוס שפירא אל מקבלי הפרס בעבר: מיכאל שטראוס, ברונו לנדסברג, אריק רייכמן, דן פרופר, ליאון קופלר וגזי קפלן ז"ל. 

האפי הוא פרס בינ"ל המוענק בלמעלה מ 40 מדינות. החברות המובילות בעולם מציינות את פרס האפי כפרס היוקרתי ביותר בענף השיווק. 

תגובות
אין תגובות למאמר