כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
28/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מפעל הפיס יוצא בקמפיין ייחודי,ממוקד ויוצא דופן עבור מותג חישגד.

מאת: חדשות מפיק /
09.09.2014
/ 12:11

משחקים ברשת או בסמארטפון הם כבר לא משחק ילדים, משחקים אינטרנטיים ומשחקי האפליקציות השונות הפכו חלק בלתי נפרד מתרבות הפנאי של מבוגרים שונים, נשים וגברים כאחד אז למה לא להשתמש בהם כקמפיין?

 
קמפיין חדש של מפעל הפיס וחברת Advanced Media, המתמחה בפרסום במשחקי אינטרנט וברשתות החברתיות ,ובשיתוף עם חברת ZYNGA שבבעלותה המשחק Farmville2. מפעל הפיס, רכש את הזכויות לשימוש בדמויות המשחק המוכר עבור סדרת כרטיסי הגירוד החדשה של חישגד. כרטיס הגירוד יימכר פיזית בנקודות המכירה של מפעל הפיס ויאפשר לזכות בפרסים כספיים של עד 50,000 ₪. הקמפיין החדש מקדם את הכרטיס החדש במשחק האינטרנטי עצמו באופן ממוקד הישר לקהל המטרה- שחקני FARMVILLE  שהן ברובן נשים בגילאי ה- 25 ומעלה.
 
FARMVILLE, הינו משחק תפקידים ממוחשב, המאפשר למשחקים בו  לעסוק בחקלאות וירטואלית. השחקנים מעוניינים להרחיב את התכנים במשחק, ולצורך כך, הם צריכים שיהיה ברשותם כסף וירטואליש אותו ניתן להשיג על ידי המתנה/ התקדמות במשחק/ הזמנת חברים ברשתות החברתיות או רכישת כסף וירטואלי.  
 
הקמפיין יוצר אינטראקציה עם הגולשים, תוך כדי המחשת גירוד הכרטיס בפועל ויצירת זכירות גבוהה. הקמפיין מייצר חשיפה איכותית וממוקדת בחוויה חיובית לכרטיס הגירוד החדש.
מפעל הפיס משיקה לצורך הקמפיין סדרת כרטיסי חישגד שייקראו  'חישגד 'FARMVILLE. כרטיסי הגירוד מאפשרים זכייה בפרסים כספיים החל מעשרה שקלים ועד חמישים אלף ₪".
 
ההשקעה הכוללת בקמפיין היא כ-100,000 ₪ והוא יושק בתחילת ספטמבר.
 
תגובות
אין תגובות למאמר