כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
29/11/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

לראשונה Nokia בפרסום באמצעות סרטוני אנימציה

מאת: חדשות 'מפיק' /
24.08.2014
/ 14:28

יורוקום, נציגת Nokia בישראל,משיקה קמפיין ייחודי לסמארטפונים מבוססי  Windows Phone- סדרת ה-Nokia Lumia. ולראשונה Nokia בפרסום באמצעות סרטוני אנימציה.

מדובר בקמפיין סרטונים הומוריסטים המציגים את הפרטים הקטנים בסמארטפונים בסדרתNokia Lumia אשר כולם ביחד עושים את ההבדל. הקמפיין מבוסס על הקונספט העולמי של Nokia:" IT’S THE DETAILS THAT COUNT", שבצעד חדשני הוחלט בישראל להפוך אותו לסדרת סרטוני אנימציה המציגים את היתרונות הקטנים שב- Nokia Lumia.

הקמפיין מבוסס על הקונספט העולמי של Nokia : "IT’S THE DETAILS THAT COUNT"כאשר בצעד חדשני הוחלט בישראל ליצור סדרת סרטוני אנימציה הומוריסיטים המציגים את היתרונות הקטנים שבLumia-.סרטוני האנימציה בכיכובם של הדמויות 'רון ואבי' נוצרו ע"י משרד הפירסום "לעומק התודעה" והופקו על ידי "שרוטונים" במהלך החודשים האחרונים ובצילו של מבצע "צוק איתן" כאשר גם הם כחלק מהמאמץ המלחמתי  שינסו מותניים ועבדו בכח עבודה מצומצם מאוד לאור העובדה כי רוב אנשי הצוות וההפקה גויסו לצו 8. 
 
תגובות
אין תגובות למאמר