כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

המעבדה - ניסויים בקד"מ בבני אדם

מאת: חדשות 'מפיק' /
15.07.2014
/ 10:51

הצטרפו אלינו לניסויים בקד"מ בבני אדם, וצפו בפעילויות שיווק חוויתיות סביב העולם.

שאיבה שקטה

מה היא הדרך הכי טובה להוכיח ששואב האבק שלכם שקט במיוחד? התשובה לכך פשוטה- לפרוץ במהלך הלילה לבתים של אנשים, ולשאוב את השטיח שלהם ולנקות להם את הבית בזמן שהם ישנים. זו בטח לא הדרך הכי מלחיצה לעשות את זה.
 
 
תרומה ממוקדת
 
מאז ומעולם אנשים יודעים כי אפשר לתרום לצבא הישע בגדים בעבור נזקקים, אך אלה הם רק חלק מהדברים שהנזקקים צריכים. על מנת להגדיל את המודעות לכך שצבא הישע אוסף תרומות של שלל דברים נוספים, מלבד בגדים, יוצרו קופסאות מיוחדות לתרומה, שהעבירו בצורה פשוטה את המסר.
 
 
קנייה דיגיטלית
 
זו כנראה חוויית הקנייה האינטראקטיבית ביותר שפותחה עד היום. מדובר בשיתוף פעולה מרשים בין סמסונג ורשת חנויות מוצרי החשמל Best Buy. במסגרת שיתוף הפעולה, הקימה סמסונג נקודות מכירה אינטראקטיביות מרשימות, שמעניקות ללקוחות חוויית קנייה יוצאת דופן.
 

 

תגובות
אין תגובות למאמר