כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

המעבדה - ניסויים בקד"מ בבני אדם

מאת: יואב שי, חדשות 'מפיק' /
08.07.2014
/ 10:43

הצטרפו אלינו לניסויים בקד"מ בבני אדם, וצפו בפעילויות שיווק חוויתיות סביב העולם.

בירה פטריוטית

אולי זה יפתיע איזה אדם או שניים, אבל הקנדים אוהבים את המדינה שלהם. ובאמת, מה רע להם? מדובר באחת המדינות הנחשבות לבטוחות בעולם, שהסיכוי להיות מותקף בה על ידי דב גבוה מהסיכוי להישדד באמצע הרחוב, ואם בחורף הטמפרטורה מגיעה ל- 40 מעלות מתחת לאפס, זהו מחיר קטן לשלם.
 
מותג הבירות הקנדי Molson אוהב לבצע פעילויות פטריוטיות כדי לקדם את הבירות שלו, ועל הדרך לסחוט כמה תשואות של אהבת המולדת. הפעם פיזרו אנשי המותג מקררי בירות מיוחדים הנפתחים רק למשמע ההמנון הלאומי.
 
 
המבורגר גאה
 
הפעילות הבאה מגיעה אלינו הישר ממצעד הגאווה של סן פרנסיסקו. רשת ההמבורגרים 'בורגר קינג' החליטה לשווק לכבוד המצעד "המבורגר גאה". כאשר נשאלו אנשי הרשת לתכולתו של ההמבורגר ולהבדל בינו ובין ההמבורגרים הרגילים, הם לא ידעו לתת את תשובות. התשובה האמיתית והמפתיעה הסתתרה באריזות ההמבורגרים.
 
 
סודות משפחתיים
 
אנחנו מסיימים עם שלט החוצות הגאוני הזה של UNICEF בולגריה, שממחיש בצורה יפה איך אלימות במשפחה מסתתרת בין הצללים.
 
תגובות
אין תגובות למאמר