כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

המעבדה - ניסויים בקד"מ בבני אדם

מאת: יואב שי, חדשות 'מפיק' /
17.06.2014
/ 11:55

הצטרפו אלינו לניסויים בקד"מ בבני אדם, וצפו בפעילויות שיווק חוויתיות סביב העולם.

והפעם משהו קצת שונה. נראה כאילו המתגים הגדולים לא רוצים רק למכור לכם. הם רוצים שתאהבו אותם, שתרגישו קרובים אליהם, שתרגישו הערכה אליהם. כדי לעשות את זה, הם יוצאים במגוון רחב של פעילויות שהן לכאורה למען הכלל. זה שהן גוזרות על הדרך קופון בדמות יחסי ציבור טובים לא אומר כלום.

משמרות נקיון
 
מותג חומרי הניקוי CIF בפעילות לניקוי הרחובות ברומניה. במסגרת הפעילות הוזמנו העוברים ושבים ברחובות להתריע על כתובות גרפיטי פוגעניות באמצעות צילום הכתובות באפליקציה מיוחדת. האפליקציה, שזיהתה את המיקום של התמונות שלחה לשם את סיירת הניקיונות של החברה שמחקה את הכתובות הפוגעניות.
 
 
תרומת קול
 
הפעילות הבראה מגיעה אלינו בדיוק בזמן לשבוע הספר. במסגרת הפעילות המקסימה הזו, הוזמנו הקונים בחנויות הספרים בסין לתרום את קולם לטובת ספרי שמע שיוקדשו למיליוני העיוורים במדינה.
 
 
הפוסטרים האגדיים של היינקן
 
היינקן בפעילות למען ארגון "עיתונאים ללא גבולות". במסגרת פעילות זו נשלחו פוסטרים מיוחדים של המותג לכל קצוות תבל, על מנת שיעברו חוויות שיטביעו בהם את חותמן. הפוסטרים נמכרו מאוחר יותר במכירה פומבית, כאשר כל ההכנסות הועברו לארגון.
 
 
מקלחת פוטונים
 
מה שמוצג לנו כאן הוא לאו דווקא פעילות של חברה מסחרית כזו או אחרת, אבל מדובר במשהו שיכול להקל מאוד על חייהם של אנשים רבים. המכשיר, פרי פיתוח של מדענים מאוקספורד, נועד להעלים את הג'ט לג הידוע לשמצה התוקף אנשים שעברו מספר אזורי זמן בטיסות. המתקן עושה זאת באמצעות מקלחת פוטונים מיוחדת המחשבת את המסע שעשה האדם ואת החשיפה שהוא זקוק לה על מנת שגופו לא יבגוד בו.
 
תגובות
אין תגובות למאמר