כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
11/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

לקראת חודש המונדיאל מעלה מפעל הפיס קמפיין חדש הפונה לקהל הנשי

מאת: חדשות 'מפיק' /
15.06.2014
/ 10:51

לקראת חודש המונדיאל, אירוע הספורט הגדול והבינלאומי המושך אליו תשומת לב רבה, מעלה מפעל הפיס קמפיין חדש למותג חישגד הפונה דווקא לקהל הנשי. הקמפיין החדש, חלק מסדרת הקמפיינים של חישגד, יעלה במהלך חודש יוני תחת המסר: "עם חישגד אולי לא תיכבשי את עולם האופנה, אבל תוכלי אולי להגשים את החלום האמיתי שלך ולפתוח את הבוטיק חנות שתמיד חלמת עליו".

הקמפיין צולם ברחבי העיר פריז, וכן בהונגריה בניהול מקצועי של צוות סטייליסטים, מפיקי אופנה, צלמים ושחקנים, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, ויעלה לאויר בהשקעה של כ- 3 וחצי מיליון שקלים. הקמפיין צפוי לעלות בטלוויזיה, אינטרנט ובבתי הקולנוע בכל תקופת המונדיאל. המטרה: לפנות דווקא לקהל הנשים בחודש בו הגברים מרותקים למסך הטלוויזיה.

קמפיין רחב זה, מבליט את הגשמת החלום באמצעות זכייה בחישגד ולא את המוצר עצמו - הכרטיס. בכך ממשיך מפעל הפיס בקו קבוע של הפרסומים האחרים. קמפיין נוסף בהיקף של 2 מיליון שקלים צפוי לעלות גם בתקופה זו , להגרלת הצ'אנס.
 
קמפיין מונדיאל מפעל הפיס
תגובות
אין תגובות למאמר