כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

המעבדה - ניסויים בקד"מ בבני אדם

מאת: חדשות 'מפיק' /
10.06.2014
/ 11:16

הצטרפו אלינו לניסויים בקד"מ בבני אדם, וצפו בפעילויות שיווק חוויתיות סביב העולם.

השקה מבעיתה

אם תהיתם- זאת הדרך להשיק לוגו חדש. מותג הרום הקובני 'בקרדי' השיק לאחרונה לוגו חדש, או שמא נאמר, מחודש, המציג את העטלף המפורסם שמעטר את בקבוקי האלכוהול של החברה מאז ומעולם בדרך מעט שונה.
 
כדי להשיק את הלוגו החדש, הזמינו אנשי החברה את אמן האפקטים המיוחדים ההולנדי פרידריך ואן שור, שייצור את אחת מההקרנות
המבעיתות שלו על אחד הבניינים באמסטרדם.
 
 
משלוח בטוח
 
מכירים את זה שאתם מזמינים פיצה, וכשהשליח מגיע וא זורק עליכם מהר מהר את המגש ומסתלק לפני שאתם פותחים את קופסת הקרטון כי הוא יודע שהפיצה שמחכה לכם בפנים התעקמה לגמרי בזמן הנסיעה הפרועה שלו על האופנוע?
 
אה... אתם לא מכירים את זה? אולי כדאי שנחליף פיצריה...
 
 
פרסום שואב
 
עם כל שלטי החוצות שמפוזרים במרחב הציבורי, רובנו כבר לא כל כך שמים אליהם לב, ונוטים לתת להם לחלוף לנו מעבר לרשתית. כדי למשוך בכל זאת מעט תשומת לב, סמסונג החליטה לעשות משהו מעט שונה על מנת לפרסם את שואבי האבק שלה.
 
תגובות
אין תגובות למאמר