כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
29/11/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

המעבדה - ניסויים בקד"מ בבני אדם

מאת: יואב שי, חדשות 'מפיק' /
03.06.2014
/ 11:22

הצטרפו אלינו לניסויים בקד"מ בבני אדם, וצפו בפעילויות שיווק חוויתיות סביב העולם.

מנקים את הרחובות

מכירים את זה שאתם שותים כל כך הרבה אלכוהול שאתם מרגישים צורך ללכת לישון באמצע הרחוב? מה, לא? כנראה שאתם לא יפנים. מסתבר שאנשי עסקים מכובדים שהולכים לפגישות בברים בטוקיו, נוהגים לשתות יותר מדי ותפוס תנומה בפינות רחוב.
 
כדי להילחם בתופעה, החליטו אנשי רשת הברים Yaocho להפוך את אותם שיכורים למודעה נגד שתיית יתר.
 
 
יריבות עירונית
 
אם יש יריבות שעולה על כל יריבות אחרת, זוהי היריבות שבין קבוצות כדורגל עירוניות. אין תחושה שמתקרבת בעוצמה שלה לשנאה שרוחשת ביציעי האצטדיונים הגדולים בעת דרבי עירוני. קוקה קולה, שידועים כחסידי אומות עולם בכל מה שקשור בקירוב לבבות, החליטו לנסות ולהרגיע את הרוחות לפני הדרבי העירוני של מילאנו. ומה פתאום? השתגעתם? לא הייתה כאן שום נגיעה לקידום מכירות מסוג כלשהו.
 
 
שתייה קלה

ואם כבר אנחנו מדברים על שתייה, מתי בפעם האחרונה שתיתם כוס מים. אם אתם יושבים עכשיו במשרד, רוב הסיכויים שמרוב שאתם שקועים בעבודה שכחתם לשתות. אז הנה, המצאה חביבה ופשוטה של מותג המים המינראלים הצרפתי Vittel, כאן כדי להזכיר לכם פעם בשעה שאתם צריכים לשתות.
 
תגובות
אין תגובות למאמר