כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

חדש בענף: חברה חדשה המתמחה במוצרים טכנולוגיים שיווקיים

מאת: חדשות 'מפיק' /
11.05.2014
/ 11:23
קבוצת פובליסיס משיקה את Mint – חברה חדשה המתמחה במוצרים טכנולוגיים שיווקיים. את פעילותה של החברה חדשה תוביל הדס גרוסמן, ששימשה עד לאחרונה כסמנכ״לית הפיתוח והמחקר של בית התוכנה YKM
 
גרוסמן הובילה פרויקטים טכנולוגיים רבים ללקוחות מובילים במשק הישראלי ביניהם: ישראכרט, עדן טבע מרקט, MSD ובנק הפועלים. המוצרים שפיתחה זכו להצלחה הן בקרב הצרכן הסופי וכן בהכרה ובפרסים בארץ ובחו"ל. בין היתר עלתה האפליקציה של ישראכרט לגמר בתחרות פרסי המובייל העולמי בברצלונה ב-2012.
 
נסיונה של גרוסמן בתחום הדיגיטלי-טכנולוגי ועבודתה עם מגזרים שונים כגון פיננסיים, בריאות, תיירות וקמעונאות מעניקים לה את היתרון הנדרש אל מול ההרכב המגוון של לקוחות הקבוצה. כמו כן,  מרצה הדס במכללה למינהל בבהי"ס למדעי המחשב ומובילה את חממת הסטארט אפים של המכללה.
 
הדס גרוסמן
(צילום: יח"צ)
 
יתרונה של Mint נעוץ בעובדה שהיא משולבת באופן אינטגרטיבי בפעילות הקבוצה ולפיכך חשופה לאסטרטגיות של החברות והמותגים הנמנים על לקוחות החברות, כך שביכולתה להציע מוצרים טכנולוגיים משלימים שיהוו נכס לחברות. המוצרים יפותחו  ב-Mint ויאפשרו פתרונות חכמים לחברות באמצעות מתן ערך מוסף לצרכנים הסופיים. 
 
יוסי לובטון מנכ״ל 'באומן בר ריבנאי' ושותף בקבוצת פובליסיס בישראל מסר למדור: "בעולם הפרסום והשיווק של ימינו הטכנולוגיה הופכת לחלק הכרחי בארגז הכלים של משרד הפרסום. הטכנולוגיה מאפשרת למותגים ולמשרדי פרסום לנהל את מערכות היחסים שלהם על צרכנים ליצור עבורם ערך ולהשתמש בדאטא על מנת להשיג את מטרותיהם. השילוב של הבנת הצרכן, יכולות הקריאטיב של משרד הפרסום ויכולות טכנולוגיות גבוהות, הן הדרך הנכונה להתנהל בעולם הפרסום והשיווק של ימינו". 
תגובות
אין תגובות למאמר