כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מרדף עד המוות

מאת: חדשות 'מפיק' /
03.04.2014
/
לפני משהו כמו שנה, כשכל הרעיון של פעילויות ה- Prankvertising היה בחיתוליו, פפסי החליטו לקחת איש מכירות בסוכנות רכב לנסיעה של חייו. או שמא נאמר של מותו, כי הוא היה קרוב מאוד להתקף לב כשהנהג שלקח את הרכב לנסיעת מבחן התחיל לנסוע במהירות מטורפת ולבצע פעלולים שהשתיקה יפה להם. למזלו, מי שנהג ברכב היה באמת נהג המרוצים ג'ף גורדון, שהשתתף במתיחה.
 
בעקבות הרעש הציבורי שהפעילות זכתה לו, יצא אחד מבכירי עיתונאי הרכב בארה"ב, טרוויס אוקלסקי, כנגדה וטען כי מדובר בזיוף, וכי אין שום סיכוי שהסרטון שהופץ ברשתות החברתיות אותנטי. אנשי פפסי החליטו להעמיד אותו על טעותו.
תגובות
אין תגובות למאמר