כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

המעבדה - ניסויים בקד"מ בבני אדם

מאת: יואב שי, חדשות 'מפיק' /
18.03.2014
/ 10:34

הצטרפו אלינו לניסויים בקד"מ בבני אדם, וצפו בפעילויות שיווק חוויתיות סביב העולם.

שיעול אמנותי

אנחנו מתחילים את הסיור שלנו בפעילות לקידום הסוכריות להקלה על הגרון – Riola. במסגרת הפעילות, שהתקיימה באולם קונצרטים בגרמניה, ניצלו אנשי הקד"מ את הדבר המעצבן ביותר שיכול לקרות לנגני התזמורות השונות – שיעול טורדני של הצופים.
 
בסופו של דבר, הפסנתרנית שהתיישבה מול הפסנתר הצליחה לנגן תווים מועטים לפני שהקהל פרת בסימפוניה של שיעולים.
 
 
כוכבים לרגע
 
אם ביקרתם לאחרונה בקולנוע, אתם בטח יודים ששיעולים הם לא הדבר היחיד שיכול להפריע. נסו לראות סרט כאשר הצופה שיושב לצדכם שואב בשיא הכוח את שאריות המשקה האחרונות שנותרו בכוס שלו. קוקה קולה יצאו בפעילות חביבה באחד מבתי הקולנוע בדנמרק, על מנת להזכיר לקהל הצופים לשמור על השקט במהלך הצפייה.
 
 
שתייה שמחה
 
מותג הבירות 'קרלסברג' מנסה להגדיל את המכירות בדרך מקורית. כולנו מכירים את המונח Happy Hour, אותה שעה שמחה במהלכה מוזמנים המבקרים בפאבים ליהנות ממבצעים וממחירים מיוחדים. במסגרת הפעילות של 'קרלסברג', אנשי המותג לקחו את הנושא לשלב הבא, וחיברו את השעה השמחה לרשתות החברתיות.
 
הפאבים השונים שהשתתפו במבצע קיבלו התקן USB מיוחד אותו חיברו למחשבים שלהם, וכל עוד הוא מחובר, מחירי הבירות בבר יורדים לחצי. הבעיה- הזמן קצוב, והספירה לאחור מוצגת על מסך מיוחד. כדי לשנות את רוע הגזירה, המבקרים בפאב מוזמנים להעלות תמונות לאינסטגרם ולתייג בהן את הפאב ואת כיתוב המבצע. התמונות המתוייגות מופיעות באופן אוטומטי על המסך, ומוסיפות זמן לספירה לאחור.
 
תגובות
אין תגובות למאמר