כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
28/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

המעבדה - ניסויים בקד"מ בבני אדם

מאת: יואב שי, חדשות 'מפיק' /
11.03.2014
/ 13:46

הצטרפו אלינו לניסויים בקד"מ בבני אדם, וצפו בפעילויות שיווק חוויתיות סביב העולם. והיום, עולם השיווק החווייתי יוצא לרחוב, או יותר נכון, לשילוט הרחוב על כל גווניו.

פרסום סמוי

אנחנו מתחילים עם הפעילות הפשוטה, ועם זאת מבריקה, של מותג הרכב הגרמני Audi. אנשי המותג רצו לחשוף בפני הקהל את המערכת החדשה למניעת תאונות דרכים על ידי התרעה מפני מפגעים בדרך, זאת באמצעות לקיחת דוגמה שאנו פחות מכירים בארץ, אבל כאובה במדינות אירופה- צבאים אובדים המוצאים עצמם על הכביש ומסכנים את עצמם ואת כלי הרכב השונים.
 
על מנת לעשות זאת, הציבו אשי החברה שלט חוצות במיקום אסטרטגי, המציג את המילים "אתם נוהגים בחושך, ופתאום:", רק כאשר הקהל התקרב לשלט נחשפה בפניו המילה – "צבי!".
 
 
פעילות מחממת
 
החורף האחרון היה אחד מהקשים שנחוו בקנדה בשנים האחרונות. על מנת להתמודד מעט עם הקור, הקימה חברת הסוללות 'Duracell' תחנות אוטובוס מיוחדות, בתוכן הוזמנו הנוסעים בתחבורה הציבורית להתחמם.
 
הקאץ'- על מנת שגופי החימום יעבדו, הנוסעים היו צריכים לשתף פעולה ולסגור מעגל חשמלי.
 
 
שילוט דקורטיבי
 
מאבקים ציבוריים רבים שהתקיימו בשנים האחרונות ברחבי העולם כבר הוכיחו שהציבור הרחב לא מקבל תמיד בברכה את פרסום החוצות, עובדה שכל איש פרסום צריך להתמודד עמה. זכור במיוחד המאבק שהתקיים בישראל כנגד השילוט לאורך נתיבי איילון ומאבקים רבים נוספים. הסיבות רבות, אם כי אחת מהם, המרכזית אולי, היא הטענה כי שלטי החוצות מכערים את המרחב הציבורי.
 
אנשי רשת חנויות ה"עשה זאת בעצמך" הגרמית OBI החליטו לעשות מעשה, והקימו שלטי חוצות מעט שונים, כאלה שיעבירו את האיכויות שהקהל הרחב יכול להשיג מביקור בחנויות, ויעשירו מעט את המרחב הציבורי, במקום לכער אותו.
 
תגובות
אין תגובות למאמר