כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

המעבדה - ניסויים בקד"מ בבני אדם

מאת: יואב שי, חדשות 'מפיק' /
04.03.2014
/ 15:21

הצטרפו אלינו לניסויים בקד"מ בבני אדם, וצפו בפעילויות שיווק חוויתיות סביב העולם. והיום- עולם התחבורה מתארח במגוון הפעילויות השונות שמגיעות אלינו למדור.

מרדף עד המוות

לפני משהו כמו שנה, כשכל הרעיון של פעילויות ה- Prankvertising, מתיחות הפרסום שאנחנו כל כך אוהבים לדבר עליהן בתחום הקד"מ, היה בחיתוליו, פפסי החליטו לקחת איש מכירות בסוכנות רכב לנסיעה של חייו. או שמא נאמר של מותו, כי הוא היה קרוב מאוד להתקף לב כשהנהג שלקח את הרכב לנסיעת מבחן התחיל לנסוע במהירות מטורפת ולבצע פעלולים שהשתיקה יפה להם. למזלו, מי שנהג ברכב היה באמת נהג המרוצים ג'ף גורדון, שהשתתף במתיחה.
 
בעקבות הרעש הציבורי שהפעילות זכתה לו, יצא אחד מבכירי עיתונאי הרכב בארה"ב, טרוויס אוקלסקי, כנגדה וטען כי מדובר בזיוף, וכי אין שום סיכוי שהסרטון שהופץ ברשתות החברתיות אותנטי. אנשי פפסי החליטו להעמיד אותו על טעותו.
 
 
רכבת קלילה
 
הנה פעילות חביבה שבאה להראות לקהל הנוסעים ברכבת התחתית עד כמה מרכך השיער של חברת Apotek גורם לשיער להיות קליל ורך. כל כך קליל ורך, ששיערה של הדוגמנית המצולמת בשלט עף לכל עבר בכל פעם שהרכבת מגיעה וממלאת את חלל התחנה ברוח.
 
 
תמרון זהיר
 
חברת המשאיות השוודית Scania מקיימת אחת לשנה אירוע מיוחד בו היא מזמינה את נהגי המשאיות הנוהגים ברכבים מתוצרתה להשתתף בתחרות נהיגה מיוחדת, הכוללת בין היתר נסיעה ותמרן של המשאיות במרחבים בעייתיים משהו, תוך בחינת תפקודם של הנהגים בתנאי לחץ.
 
ומה הדרך הטובה ביותר לבחון את תפקודו של נהג, אם לא להפחיד אותו עד מוות?
 
תגובות
אין תגובות למאמר