כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

EuroShop 2014 - שוברת שיאים חדשים

מאת: חדשות 'מפיק' /
02.03.2014
/ 11:25

קבוצת הדיה ביקרה בתערוכת יורושופ (Euroshop) המציגה את כל החידושים, ההמצאות והאפשרויות בתחום הסחר הקמעונאי והתערוכות. בתערוכה שנערכה בדיסלדורף שבגרמניה השתתפו 109,000 מבקרים מ-110 מדינות העוסקים במכלול התחומים הקשורים לתחום: קמעונאים, יצרנים, מעצבים ומפרסמים, כדי לראות מה התחדש ולנסות לזהות את "הדבר הבא" וכדי להתעדכן בכל ההתפתחויות האחרונות בתחום.

"אין ספק שהעתיד כבר כאן. אנו פועלים שגם הקמעונאים והקונה הישראלי יוכלו ליהנות מההתפתחויות הללו ולייצר קפיצת מדרגה בתקשורת עם הקונה בגובה העיניים ובדיאלוג ישיר", ציין עופר גל בעלים ויו"ר קבוצת הדיה. התערוכה מסמנת את כברת הדרך המקצועית שעברה הדיה מאז היווסדה על ידי גל, לפני 27 שנה, ואת ההתפתחות המרשימה של ענף הקמעונאות בישראל, אשר לחברת הדיה חלק משמעותי ביצירת השינוי המהותי שעבר הענף במהלך השנים. 

במסגרת התערוכה חולקו פרסים לחברות מצטיינות, ביניהן חברת PRICER, המיוצגת בישראל על ידי קבוצת הדיה. החברה זכתה במקום הראשון בפרס היוקרתיReta Europ על חדשנות טכנולוגית קמעונאית עבור שילוב תגי המחיר של PRICER בכל רשת Media Market , ויצירת מוצר פורץ דרך עבור הרשתות הקמעונאיות ועבור הקונה בחנות. המוצר של PRICER סורק בכל זמן נתון את מחירי המוצרים שבחנות ויוצר השוואה בין המחירים שבחנות לחנות האינטרנטית. כך נוצרת רמת מחירים תחרותיים שלא הייתה קיימת עד כה.
 
"בתערוכה השנה, אנו עדים לפיתוח מוצרים המחברים בין הערוצים השונים ומחברים בין החנות לקונה ויותר מוצרים שלמדו לעבוד עם השינויים הטכנולוגים. היתרון של השינוי הטכנולוגי הוא שהקונה בחנות יקבל מסרים יותר ברורים ומדויקים לצרכים שלו ויפסיק לראות מסרים שאינם רלוונטיים עבורו" הסביר גל. 
 
על פי שיחות עם מארגני הכנס, אומר גל, תערוכת היורושופ השנה, "שברה את כל השיאים הקודמים של התערוכה שקדמה לה, בשנת 2011. בתערוכה השתתפו רבים ממקבלי ההחלטות בתחום. 2,226 המציגים מ- 57 מדינות כללו את מובילי השוק מכל המגזרים, כמו גם חברות צעירות משווקים צומחים". 
תגובות
אין תגובות למאמר