כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

המעבדה - ניסויים בקד"מ בבני אדם

מאת: יואב שי, חדשות 'מפיק' /
25.02.2014
/ 10:51

הצטרפו אלינו לניסויים בקד"מ בבני אדם, וצפו בפעילויות שיווק חוויתיות סביב העולם.

דואר זבל

אנחנו מתחילים את המסע שלנו בפעילות המבריקה של חברת המשלוחים הבינלאומית DHL. במסגרת הפעילות הזו, החליטו אנשי החברה לתת למתחרים שלהם לפרסם אותם. כדי לעשות זאת, ייצרו חבילות עליהן פורסם הכיתוב- "DHL מהירים יותר" בצבע מיוחד, אשר נעלם בטמפרטורה נמוכה במיוחד. אז קיררו את החבילות והזמינו את המתחרים לספק אותן לכתובות קשות להגעה. במהלך השליחות החבילות התחממו, כך שהכיתוב נחשף בפני הקהל הרחב והמצלמות הנסתרות של אנשי השיווק הממולחים.
 
אפרופו, האנשים מ- DHL טוענים כי הפעילות התבצעה בלי ידיעתם. אנחנו טוענים שגם אם לא, חברת הקד"מ שביצעה אותה עשתה עבודה מדהימה.
 
 
הכספומט הגאה
 
הבנק האוסטרלי ANZ החליט לחגוג השנה את מצעד הגאווה על ידי הפיכת הכספומטים של הבנק לגאים יותר מהרגיל. במסגרת הפעילות, לכבוד מצעד הגאווה עוצבו מחדש הכספומטים והפכו מ- ATM ל- GAYTM. היה שמח.
 
 
ריצה שוברת שיאים
 
אם יש משהו שדמיאן וולטרס רצה לעשות מאז ומעולם, זה לרוץ בלולאה, נגד חוקי המשיכה. מסתבר שהוא לא לבד, וחלק גדול מהגברים בעולם חלמו על הפעלול הטפי הזה במהלך החיים שלהם, מה שמסביר אולי מדוע תוחלת החיים של נשים ארוכה מזו של המין הגברי. בכל מקרה, מותג המשקאות 'פפסי' החליט ללוות את דמיאן בעת הניסיונות שלו להיות הראשון בעולם שמצליח לעשות את הפעלול בלי לשבור אברים מיותרים.
 
 
בירה מנטרלת
 
אנחנו מסיימים את הסיור שלנו בפעילות חשובה מאין כמוה שהתקיימה לאחרונה בברזיל. אם יש דבר שהטלפונים החכמים הרסו לנו במהלך השנים האחרונות, זה את האפשרות לשבת עם חברים שלנו בבר וממש לתקשר אחד עם השני, במקום לבהות במסכים הקטנים והבוהקים שמולנו. מותג הבירה הברזילאי POLAR החליט להיאבק בתופעה באמצעות מתקן מיוחד השומר על הקור של בקבוק הבירה ובו זמנית מנטרל כל תקשורת סלולרית או אלחוטית בטווח של מטר וחצי.
 
תגובות
אין תגובות למאמר