כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
23/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

קד"מ וורוד לפינק ליידי

מאת: חדשות 'מפיק' /
19.02.2014
/ 14:17

תאגיד הפירות "בראשית" מפסגות גליל גולן יוצא בקמפיין רשת וקד"מ ענפים, במרכזו תפוח ה- "פינק ליידי".

תחת הסיסמא "פינק ליידי – הרבה יותר מתפוח", יחשוף הקמפיין בפני הצרכנים את היתרונות והייחודיות של התפוח האיכותי ואת מגוון השימושים הרחב אשר ניתן לעשות בו, מאכילה, דרך הבישול והאפייה.

עיקרו של הקמפיין, שיערך במהלך חודש פברואר בסניפים רבים של רשתות השיווק, יצבע את נקודות המכירה בצבע הלב הוורד – האופייני לפרי ומהווה את סמלו המסחרי ולצד המיתוג יכלול שלל GIVE AWAYS, בהם: חוברות מתכונים, תיקי קניות וורודים וכלי נשיאה קשיח ורב פעמי לתפוח, המהווה בדומה לתיק האוכל רב פעמי, פתרון הגייני ומצוין לשוחרי איכות הסביבה.
 
בפעילות, אותה תפיק חברת הקד"מ 'טרגט מרקט' תשקיע 'בראשית' – 500,000 ש"ח.
 
פעילות קד"מ לפינק ליידי
תגובות
אין תגובות למאמר