כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

ישראל אינטראקטיבית

מאת: חדשות 'מפיק' /
19.02.2014
/ 9:44

שר התיירות, ד"ר עוזי לנדאו, הציג ביריד התיירות IMTM, שהתקיים בשבוע שעבר בגני התערוכה בהפקת חברת ארטרא, טכנולוגיות חדשניות בהן משתמש המשרד לשיווק התיירות לישראל. בין היתר, הוצג סרטון אינטראקטיבי לעידוד התיירות הנכנסת לישראל. בסרטון, שעלה אמש לאוויר, יכול הגולש לבחור את הדרך בה הוא מטייל בארץ, בהתאם להעדפותיו. הגלישה בסרט נועדה לעורר אצל הגולש מעורבות אישית ולהגביר את התעניינותו, ובכך לאפשר לו לחוות את ישראל בצורה המרגשת אותו באופן אישי.

בסרט נעשה שימוש בפלטפורמה ייחודית של חברת 'אינטרלוד' המתמחה ביצירת סרטים אינטראקטיביים. החברה זכתה לאחרונה במקום ראשון ברשימת הקליפים הטובים לשנת 2013, שפרסם מגזין טיים עבור הקליפ לשירו של בוב דילן "Like a Rolling stone". 

את הסרטון, שהפקתו מוערכת בכ- 67,000 שקלים, ניתן להוריד בחינם לאייפון ולאייפד.
 
הסרט הופק על ידי אגף פרסומים ושיווק אלקטרוני במשרד באמצעות חברת פרומרקט על ידי ג'ימיני הפקות, ונבנה, כאמור, על גבי הפלטפורמה של חברת אינטרלוד המתמחה ביצירת סרטים אינטראקטיביים.
 
סרטון אינטראקטיבי - ישראל
 
תגובות
אין תגובות למאמר