כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

צפו בוידאו- ורדים לשעת חירום

מאת: /
16.02.2014
/ 15:38

אלה מביניכם שנמצאים כרגע בזוגיות, בוודאי יודעים שביום שישי האחרון (14/2) ציינו ברחבי העולם את יום האהבה- הוולנטיין. אלה מביניכם שהיו בזוגיות עד יום שישי ולא היו מודעים לעובדה הזו, בוודאי מבינים כרגע מדוע הזוגיות שלהם הסתיימה במפתיע.

נכון, כולנו יודעים שהחג הזה הומצא וטופח על ידי תאגידי ענק וחברות למכירת כרטיסי ברכה שרצו להגדיל את המכירות, אבל כל עוד אנחנו חיים בעולם ורוצים לשמור על מערכות היחסים שלנו עם שאר בני האנוש, מוטב כי נשחק את המשחק, גם אם אנחנו יכולים להביט עליו מנקודת מבט צינית וביקורתית.

אז כדי לעזור לכל אותם חסרי מזל ששכחו להביט בלוח השנה ביום שישי האחרון, פיזרה מועצת הפרחים של הולנד 1,500 ורדים אדומים ומלאי תשוקה ברחבי פריז, בתוך קופסאות אדומות ותחת הכיתוב- "שבור את הזכוכית במקרה של אהבה ממבט ראשון", על מנת לנסות וליצור את יום האהבה הרומנטי ביותר בתולדות הקיום. בתל אביב זה לא היה עובד.
 
 
המדור שולח נשיקות
תגובות
אין תגובות למאמר