כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
11/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

רוצים לזכות בכרטיסים לאירוע החם של השנה? כנסו עכשיו

מאת: חדשות 'מפיק' /
13.02.2014
/ 12:46

אתר 'מפיק' מחלק לכם כרטיסים חינם לוועידת Mefik להפקת אירועים ושיווק חווייתי שתתקיים ב-3 במרץ במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב.

בכל יום תפורסם בעמוד הבית של האתר שאלה יומית הנוגעת להפקת אירועים ושיווק חווייתי. את התשובות הנכונות יש לשלוח במייל בצירוף שם מלא ופרטי התקשרות. מדי יום נחלק כרטיסים לשלושת העונים נכונה הזריזים ביותר, ובכפוף לתקנון התחרות.

הזוכים המאושרים בתחרות של אתמול (12/2) הם רחלי ניקלס, מירית בראל וליאור מזרחי, שענו נכונה כי לפי לקסיקון המונחים של אתר מפיק, פירוש המונח "שיווק חווייתי" הוא: "טכניקת שיווק חדשנית המדברת על הצורך לערב את כל חושיי הצרכן בהתקשרות עם המותג.
במטרה לעורר בלקוחות הפוטנציאליים גם תגובות רגשיות ולא רק רציונאליות למותג, חברה מבקשת לפעול אל מול החושים של הלקוח".
 
אנו מתנצלים בפני יתר העונים, שלא הצליחו לענות בזריזות מספקת על מנת לזכות בכרטיסים לוועידה, ומאחלים להם בהצלחה בתחרות של היום.
 
השאלה היומית:

לפי לקסיקון המונחים של אתר מפיק, מה הוא  פירוש המונח "אזור סכנה"?
 
את התשובות הנכונות יש לשלוח במייל ל- contest@mefik.co.il
תגובות
אין תגובות למאמר