כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

בן כספית הוא איש השיווק של ינואר 2014

מאת: חדשות 'מפיק' /
04.02.2014
/ 14:30
עיתון 'סופהשבוע' הושק בתקופה בה ענף העיתונות בארץ ובעולם שרוי במשבר עמוק. חרף הקשיים הרבים, ונדידת קוראים מפרינט לאונליין, הצליח 'סופהשבוע' להתמודד עם המתחרים והמצב בענף, ולמצב את עצמו כאחד מהעיתונים הבולטים בישראל.
 
העיתון, שהוקם לפני למעלה משנה קיבץ תחתיו נבחרת כותבים מהמדרגה הראשונה, יוצאי מעריב, ובראשם בן כספית. כשנה לאחר השקתו העיתון מופץ כיום ב130,000 עותקים, מתוכם עשרות אלפי מנויים. עורכי העיתון הם גולן בר-חיים ודורון כהן. 
 
כספית, יחד עם מנכ"לית קבוצת הג'רוזלם פוסט רונית חסין-הוכמן, הוביל את האסטרטגיה השיווקית של העיתון, ובתוכה הגדרת קהלי יעד ופנייה לשלושת העשירונים העליונים. כספית אף שימש כקריין וכ"הפנים של העיתון" בפרסומות ששודרו במדיה, במסגרת הקמפיין הפרסומי המבוסס על הכותבים עצמם כ"טאלנטים". 
 
בידול נוסף המאפיין את העיתון הוא ההחלטה של מקימיו שהעיתון יהיה 'בלתי תלוי' ובשונה מעיתונים אחרים הוא אינו מזוהה עם צד פוליטי כזה או אחר. 
 
בן כספית
(צילום: יח"צ)
תגובות
אין תגובות למאמר