כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

האוניברסיטה העברית לוקחת את הלימודים לאקסטרים

מאת: חדשות 'מפיק' /
02.02.2014
/ 14:27

עם פתיחת ההרשמה לשנת הלימודים האקדמית הבאה, האוניברסיטה העברית בירושלים החליטה לשים את "האמת הכואבת" על השולחן, ולהמחיש באופן יצירתי במיוחד את המוטו בו היא דוגלת במשך שנים – "קשה, אבל הכי טוב". לפי מוטו זה, קשה להתקבל לאוניברסיטה העברית, והלימודים בה לא קלים. אבל אין ויכוח על כך שלפי כל הפרמטרים מדובר באחד מהמוסדות האקדמיים המובילים בישראל.

על מנת לחזק את האמירה הזו, האוניברסיטה העברית בירושלים, בשיתוף עם חברת GEFEN TEAM, ו"ברעם שילוט חוצות", החליטו להמחיש הבוקר אמירה זו "הלכה למעשה", על גבי אחד מקירות הפרסום הנחשבים בישראל, הממוקם על מחלף ההלכה בנתיבי איילון. היום בבוקר (2/2) הפך קיר ההלכה, עליו מתנוסס שלט של האוניברסיטה העברית עם הסלוגן "קשה, אבל הכי טוב", לקיר טיפוס אמיתי, בו הותקנו מעל 80 זיזי טיפוס, המתפרשים על גובה של 34 מטרים. מה שהופך את הקיר משלט פרסום ענק, לקיר טיפוס תקני.

במהלך היום יטפס מטפס הרים מקצועי על הקיר וימחיש את הרעיון של הקושי בהשגת המטרה, אך גם את רעיון ההגעה לפסגה בסופו של התהליך. מטרתה של פעילות זו להעניק השראה לצעירים להתאמץ, לא לוותר ולהשיג את המטרות שהציבו לעצמם.
 
שלט חוצות - קיר טיפוס
 
שלט חוצות - קיר טיפוס
 
שלט חוצות - קיר טיפוס
(צילום: יח"צ)
תגובות
אין תגובות למאמר