כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

פעילות קד"מ מלחיצה- איך אתם הייתם מגיבים?

מאת: יואב שי, חדשות 'מפיק' /
15.01.2014
/ 13:59

כבר תקופה ארוכה שאנחנו רואים איך ענף השיווק החווייתי לוקח את מונח ה – Prankvertising (פרסום באמצעות מתיחות) למקומות בלתי צפויים. אם בעבר כששאלו אתכם אם יש לכם מים בברז, או כשנתקלתם באדם עיוור הנוהג במכונית ספורט, ידעתם שבצד השני של המצלמה יושב יהודה ברקן ומגחך על חשבונכם יחד עם מושון ודנותה, המתיחות של היום מושקעות יותר, מפחידות יותר, ומי שמבצע אותן מקווה לצחוק כל הדרך אל הלהיט הויראלי הבא, שייתן לו מיליוני צפיות ביוטיוב.

הפעם, אנחנו מדברים על פעילות לקידום סרט האימה החדש 'Devil's Due'. אנשי הקד"מ של הסרט התקנאו כפי הנראה בחשיפה הענקית שזכו לה אנשי קידום המכירות של הסרט Carrie במסגרת הפעילות שקיימו בשנה שעברה, והחליטו לעשות משהו מלחיץ בהרבה, והכל באמצעות עגלה על שלט רחוק ובובה אלקטרונית.

הקורבנות של הפעילות הם אנשים טובי לב שנתקלו ברחובות ניו יורק בעגלת תינוק נטושה ממנה בקעו קולות בכי. כשעוברי האורח ניסו להתקרב לעגלה על מנת לעזור לתינוק המסכן, ציפתה להם הפתעה לא נעימה, שרק במקרה לא גרמה לאף התקף לב.
 
תגובות
אין תגובות למאמר