כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

המעבדה - ניסויים בקד"מ בבני אדם

מאת: חדשות 'מפיק' /
14.01.2014
/ 11:49

הצטרפו אלינו לניסויים בקד"מ בבני אדם, וצפו בפעילויות שיווק חוויתיות סביב העולם. והיום- עול הקד"מ, כמו כל העולם פחות או יותר, הולך לרשתות החברתיות.

ניקיון יסודי

מותג חומרי הניקוי AJAX יצא לאחרונה בפעילות להשקת המגבונים הלחים לניקוי כללי מבית המותג. על מנת להראות לעולם עד כמה המותג מחויב לניקוי כל דבר שרק אפשר, החליטו אנשי המותג להשיק את מנקה הרשתות החברתיות, כלי שעוזר לגולשים להיפטר מכמויות הספאם הבלתי אפשריות שמציפות את החשבונות שלהם ברשתות החברתיות.
 
 
המקל והגזר
 
עמוד הפייסבוק של בורגר קינג נורבגיה נראה במבט ראשון כעמוד מוצלח במיוחד, כאשר למעלה מ- 38,000 גולשים בחרו לעקוב אחריו. הבעיה היא, שרוב הגולשים הללו עוקבים אחרי העמוד רק כדי "להטריל" אותו, ולעשות למנהלי העמוד חיים קשים.
 
אנשי רשת המסעדות החליטו לעשות מעשה ולהיפטר מכל אותם גולשים מציקים בדרך יצירתית.
 
 
קטלוג יצירתי
 
כולנו מכירים את הקטלוג של איקאה שמגיע לתיבת הדואר שלנו אחת לשנה. אנשי החברה, שהשיקו קטלוג דיגיטלי, החליטו לגרום לקהל הגולשים להפיץ את הבשורה דרך הרשתות החברתיות.
 
תגובות
אין תגובות למאמר