כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

בעקבות המחאה ברשת - JCDecaux מורידה את קמפיין השמנת היתר

מאת: חדשות 'מפיק' /
12.01.2014
/ 10:30

בעקבות הסערה שעורר הקמפיין מעורר המחלוקת שלה למלחמה בהשמנת יתר אצל ילדים, החליטה חברת הפרסום JCDecaux להוריד ממתקני הפרסום שלה את הפוסטרים שהצליחו להלהיט את הזעם הציבורי, ולהחליף אותם בפוסטרים חדשים הנושאים את הכיתוב: "עכשיו כשהפוסטרים ירדו, זה נשאר רק בידיים שלך".

בכל שנה מזמין משרד הפרסום הבינלאומי JCDecaux  את משרדי פרסום והקהל הרחב להשתתף בקמפיין בנושא חברתי אחר. הנושא שנבחר השנה הוא השמנת יתר בקרב ילדים. בשנים קודמות עסקו הקמפיינים החברתיים בנושאים כגון איכות הסביבה, בטיחות בדרכים ואימוץ חיות מחמד.
 
קמפיין השמנת יתר בילדים
 
כזכור, בעקבות עליית הקמפיין על לוחות המודעות במהלך השבוע שעבר, עלתה מחאה גדולה ברחבי הרשת. המוחים טענו כי הקמפיין חוטא למטרה לשמה נוצר, וכי הוא משפיל את הילדים הסובלים ממשקל עודף במקום להעלות את המודעת לסכנות הבריאותיות הכרוכות בכך.
 
"אנו מעניקים חופש מוחלט למשרדי הפרסום לבטא את עצמם, לא קיימנו כל בחירה מבין העבודות שנשלחו", כך נמסר מ- JCDecaux, "בדף הפייסבוק שלנו נתנו ההזדמנות לציבור הרחב להביע את דעתו ורעיונותיו בנושא, בהתחשב בכמות הגדולה של הפוסטרים שהתקבלו, נאלצנו לבחור שלושה מהם". עוד נמסר כי "בהתחשב במטען הרגשי לבעיה זו המשפיעה על הילדים שלנו, אנו מבינים כי התוכן של כמה יצירות יצר דיון חברתי רחב וזאת מטרת הקמפיין, למצוא פתרונות, באותו האופן זה עבד במקרים הקודמים בהם תמכנו וקידמנו. מטרתו אינה לגרום אי נעימות או לעג כלפי ילדים אלא להעביר את חשיבות המסר ולהעלות את המודעות לבריאות והמשמעויות של השמנת יתר בקרב ילדים".
תגובות
אין תגובות למאמר