כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מדוע הקמפין החדש של JCDecaux יוצר סערה ברשת?

מאת: חדשות 'מפיק' /
08.01.2014
/ 14:16

תשעה פוסטרים נבחרו לפרויקט החברתי של חברת JCDecaux למניעת השמנת יתר בקרב ילדים. זו השנה הרביעית בה החברה לוקחת חלק בנושאים בעלי ערך חברתי, בהם היא מזמינה את משרדי הפרסום המובילים בישראל, בהם זרמון DDB, ענבר מרחב ניסן G, ברזני לוי, אברהם, EXPERT, פוקס גורן גלעדי, מקאן אריקסון, Y&R ישראל ועוד, יחד עם הגולשים והקהל הרחב, לעצב פוסטרים מיוחדים שיעבירו את המסר בצורה מקורית ומפתיעה.

כעת, לאחר שהסתיים השלב הראשון, יוצגו העבודות הנבחרות של הזוכים על גבי מתקני הפרסום של החברה ברחבי תל אביב-יפו, לתקופה של כ-10 ימים. במסגרת הקמפיין, מזמינה החברה את הקהל הרחב להצטלם לצד הפוסטרים, ולהעלות את התמונות לרשתות החברתיות עם התיוג JCDobesity# כאשר בסיומו של הקמפיין יודפס פוסטר מיוחד שיורכב מהתמונות שתויגו ויוצג ברחבי העיר. 

בינתיים, הצליח הקמפיין ליצור סערה זוטא ברחבי הרשתות החברתיות, בטענה כי למרות הנושא החשוב בו הוא עוסק, משהו כפי הנראה הלך לאיבוד בסבך הכוונות הטובות, וכי במקום להציג את הסכנות הבריאותיות שבהשמת יתר, הקמפיין מציג את הילדים בעלי המשקל העודף כ"שמנים" שונים ודחויים.
 
קמפיין השמנת יתר - Y&R
 
קמפיין השמנת יתר - מק'קאן
תגובות
אין תגובות למאמר