כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מפרסמים באוויר

מאת: חדשות 'מפיק' /
01.01.2013
/
מקדונלדס ספרד, בשיתוף עם חברת הפרסום הבינלאומית TBWA, מראה לעולם כולו איך חשיבה יצירתית יכולה להמציא אפיקי פרסום חדשים ולהגיע אל הלקוח במקום האחרון שהוא מצפה לו. במסגרת הפעילות הקריאטיבית הזו, רשת מסעדות המזון המהיר שינתה את השמות של רשתות האינטרנט האלחוטיות שלה כך שיציעו ללקוחות הפוטנציאליים שעוברים ליד החנות להתחבר אליהן ולקבל הטבה במסעדה.
 
בצורה כזו, הפנייה הישירה ללקוחות הנמצאים בקרבתה של המסעדה דרך הטלפון הנייד שלהם, הצליחה לגרום להם לפתח מודעת למסעדה הקרובה, ואף להניע לפעולה.

 

תגובות
אין תגובות למאמר