כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
22/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

'זניט מדיה' ו'טיים אאוט' בקמפיין מודעות פרובוקטיבי

מאת: חדשות 'מפיק' /
01.01.2013
/ 11:32

חברת זניט מדיה, בשיתוף עם מגזין Time Out תל אביב, יקיימו בסוף השבוע הקרוב פעילות מיוחדת בברים השונים ברחבי תל אביב להעלאת המודעות לסכנות השונות הקשורות בסם האונס הידוע לשמצה.

"סם האונס" נקשר בדרך כלל למסיבות ולמועדונים, מקומות בהם האלכוהול זורם ובשפע. בשנים האחרונות, הסם הפך לאימת הנשים הצעירות המבלות במועדונים וברים. מספיק רגע אחד של חוסר תשומת לב, כשכוס המשקה שלהן מונחת על הבר ללא השגחהף על מנת שמישהו יטפטף לתוכה את הסם, אשר גורם לבלבול, לחולשה, לעילפון וכתוצאה מכך לא מאפשר למותקפות להתנגד. עשרות נופלות קורבן לתופעה ואינן זוכרות את פרטי התקיפה. בשל כך, מרביתן אף אינן מתלוננות במשטרה.

בתום מחקר מקיף שערך משרד המדיה "זניט מדיה" על מנת ללמוד אודות התופעה, עולה כי הדרך היעילה ביותר להימנע מטפטוף הסם למשקה היא לשמור על כוס המשקה הפרטית. לשם כך יחולקו בברים ובמועדונים ברחבי תל אביב אלפי כוסות קונוס אשר המבנה שלהן יחייב את הנשים להחזיק את הכוס בכל עת. בנוסף יחולקו גם תחתיות ובהן הסבר על סם האונס והסכנות. בחלק מהברים הפעילות אף תהיה עמוקה יותר וכל מלאי הכוסות הרגילות יוחלף בכוסות קונוס.
 
הפעילות תתקיים ברחבי העיר בין התאריכים 1-4/13 בשיתוף פעולה של "זניט מדיה" ובתמיכת מגזין "טיים אאוט" שיצאו בקמפיין חדש ובולט להעלאת המודעות לסכנות ב"סם האונס" תחת הכותרת הפרובוקטיבית "תשמרי על הכּוֹס שלך". 
 
הקמפיין יקודם במגזין "טיים אאוט" ובאתר החדש, בשילוט חוצות, במודעות בעיתונים ובבאנרים באתרים ברחבי הרשת ועוד.
 
מנכ"ל 'זניט מדיה', גבי אטל, מסר לאתר כי "זניט מדיה משתמשת בכוחה הקריאטיבי ובמדיה על מנת להעלות מודעות לנושאים חשובים על סדר היום. סם האונס הוא תופעה נוראית שמימדיה זינקו בשנים האחרונות במאות אחוזים והחלטנו באמצעות קמפיין זה לתרום את חלקנו להעלאת המודעות".
 
קמפיין מודעות סם אונס

 

תגובות
אין תגובות למאמר