כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

המעבדה - ניסויים בקד"מ בבני אדם

מאת: יואב שי, חדשות 'מפיק' /
31.12.2013
/ 10:50

הצטרפו אלינו לניסויים בקד"מ בבני אדם, וצפו בפעילויות שיווק חוויתיות סביב העולם.

פעילות דרקונית

המעצבת הגראפית הרומנית מירונה מאקרי החליטה לקדם את עצמה בצורה יצירתית. לאחר שהשקיעה מחשבה בנושא, היא הגיעה למסקנה שכאשר אנשים נתקלים בדרכון שאבד, הם לא מתעלמים ממנו ומשאירים אותו מונח על הקרקע. לכן, היא החליטה לעצב עותקים של הדרכון שלה, ולשתול בהם, במקום המיועד לויזות השונות ולפרטים האישיים, את קורות החיים שלה ותיק עבודות.
 
את הדרכונים המזויפים היא "איבדה" בסוכנויות שונות ברחבי ניו יורק, כאשר כל שנותר לה לעשות, הוא לחכות שהטלפון יצלצל.
 
 
חשיפה אופנתית
 
רשת חנויות האופנה השוודית H&M החליטה לחשוף את הקולקציה החדשה שלה בדרך שתעורר באזז לא קטן ברשתות החברתיות, ועל הדרך תיתן למי שעזר לחשיפה שלה הזדמנות להיות הראשון שיזמין את הפריטים החדשים.
 
על מנת לעשות זאת, הם הציבו בתוך שלטי חוצות מיוחדים פריטים מהקולקציה, כאשר העוברים והשבים יכולים לראות רק את צלליתם. מי שמעוניין היה לראות את הפריט, היה צריך לפרסם הודעה בחשבון הטוויטר שלו, שגרמה לאור בשלט החוצות להידלק ולחשוף את הפריט לזמן מוגבל. בפרק זמן זה, הוצגה בפני חובבי האופנה הודעה שהסבירה להם כיצד יוכלו להזמין את הפריט ברכישה מוקדמת.
 
 
חג ממותג
 
הפעילות הבאה מגיעה אלינו מבלגיה, שם רצו אנשי מותג העל 'קוקה קולה' להיכנס אל מתחת לעץ חג המולד של הלקוחות הפוטנציאליים שלהם. על מנת לעשות זאת, הקימו שלט חוצות מיוחד, ממנה יכלו העוברים והשבים לתלוש נייר אריזה למתנות החג. 
 
בטח לא יפתיע אתכם לשמוע שנייר האריזה שמר על המיתוג של החברה וכלל מסרים מתאימים.
 
תגובות
אין תגובות למאמר