כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

יגאל ברקת הוא איש השיווק לחודש דצמבר

מאת: חדשות 'מפיק' /
24.12.2013
/

ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה ביגאל ברקת, סמנכ"ל השיווק של חברת ישראכרט, לאיש השיווק לחודש דצמבר 2013, בזכות הובלת מהלך החדשנות הדיגיטלית של החברה. ישראכרט, מחברות האשראי הגדולות בישראל, השכילה להבין כי בעידן הדיגיטלי הנוכחי, קשה יותר ויותר לייצר בידול באמצעות כרטיס אשראי מפלסטיק ונדרשת חשיבה על מעבר לעולמות דיגיטליים לצד פיתוח אמצעי תשלום קלים ונוחים דרך המחשב או הסמארטפון.

יגאל ברקת הופקד על הובלת מהלך החברה לעבר מובילות טכנולוגית. בניהולו יזמה החברה שלושה מהלכים: 

בשלב הראשון, בכדי לנצח בתחרות על כרטיס האשראי "השימושי" ביותר, השיקה החברה אתר הטבות ודיל יומי חדש.
 
בשלב השני השיקה החברה את אפליקציית ישראכרט, המאפשרת ללקוחות החברה לעשות את כל הפעולות ישירות מהטלפון החכם שלהם. למעלה מ- 270,000 לקוחות הורידו את האפליקציה.
 
בשלב השלישי והחשוב ביותר, פיתחה החברה את יכולותיה לאפשר שירות תשלום ישירות מהטלפון הנייד. לצורך כך, פרסה ישראכרט תשתית טכנולוגית באלפי בתי עסק ברחבי הארץ והשיקה שלושה מוצרים בלעדיים בסלולר, שהפכו את עולם התשלומים וההטבות לקל ונגיש. בין היתר, הושק שבב מיוחד אותו מצמידים לסלולר ובאמצעותו ניתן לשלם בבתי העסק התומכים בשירות, ללא צורך בכרטיס האשראי או בכסף קטן. 
 
כל זאת, ובשילוב קמפיין פרסומי הומוריסטי עם הסלוגן "תכל'ס, אין על ישראכרט" בכיכובו של הקומיקאי יובל סמו, הוביל להעלאת המודעות בציבור ולמיצוב ישראכרט כמותג מוביל בתחום הטכנולוגי ובתחום ההטבות.
 
יגאל ברקת
(צילום: סיוון פרג')
תגובות
אין תגובות למאמר