כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

המעבדה - ניסויים בקד"מ בבני אדם

מאת: יואב שי, חדשות 'מפיק' /
24.12.2013
/ 12:34

הצטרפו אלינו לניסויים בקד"מ בבני אדם, וצפו בפעילויות שיווק חוויתיות סביב העולם.

חג מולד מחשמל

הרעיון המרכזי שעומד מאחורי עולם הפרסום, הוא להפריע לנו, הצרכנים, בעזרת המסרים שמשרדי הפרסום והלקוחות שלהם מעוניינים להעביר. לכבוד חג המולד, החליטו אנשי משרד הפרסום HOLLER האוסטרלי, שהגיע הזמן שמישהו יפריע לאנשי הפרסום.
 
לשם כך, חוברו עובדי המשרד לאלקטרודות שהעבירו להם זרם חשמלי בכל פעם שמישהו מהגולשים חפץ בכך. בתמורה לכל זרם, נתרם דולר אחד לצדקה. במסגרת הפעילות, אנשי המשרד גייסו 5,500 דולר לצדקה, אבל לא הצליחו לעבוד יותר מדי.
 
 
קד"מ מפלצתי
 
הפעילות הבאה מראה לנו איך אפשר לנצל טכנולוגיית מציאות מרובדת לטובת קד"מ בצורה מושלמת. במסגרת הפעילות, שהתקיימה באחד מהקמפוסים בעיר סיאול שבקוריאה הדרומית, הוצבה בקמפוס מראה מיוחדת, בה הופתעו העוברים והשבים לראות את עצמם כזומבים אימתניים, וכיצורים שונים.
 
רק לאחר שהשתעשעו עם המראה המיוחדת, הופיעה על המסך כתובית שהציגה את הלוגו של החטיף 'סניקרס', בצירוף הסלוגן "אתה לא עצמך כשאתה רעב".
 
 
רעיון מחמם לב
 
אחד הדברים המייאשים ביותר בעבודה במשרד פרסום, הוא הרגע בו אתם נאלצים לגנוז רעיונות מצוינים שהוצעו ללקוחות, אשר מחליטים בהינף יד לוותר על הקריאטיב שהקזתם דם עבורו. חברת הפרסום DDB & Tribal באמסטרדם החליטה לא לזרוק את הרעיונות שהציע ללקוחות.
 
אנשי החברה שמרו את כל הניירת בה השתמשו כדי לבנות את הרעיונות, והכינו עבור כל אחד מהלקוחות שלהם בול עץ דחוס מהנייר, שנשלח אליהם לכבוד חג המולד, כדי שיוכלו להתחמם מול האח ומול הרעיונות הקריאטיבים שהם דחו במהלך השנה. 
 
תגובות
אין תגובות למאמר