כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

קולגייט יוצאת במהלך מודעות רחב היקף

מאת: חדשות 'מפיק' /
22.12.2013
/ 11:31

מותג היגיינת הפה הבינלאומי 'קולגייט', יוצא במהלך חדש וייחודי בשיתוף ההסתדרות לרפואת שיניים ובעידוד משרד הבריאות: המהלך נועד לעידוד בריאות הפה והשיניים ובמסגרתו יוזמן הציבור הרחב לבדיקות הפה והשיניים בחינם אצל מאות רופאי שיניים ברחבי הארץ. פעילות זו תיכנס לתוקף במהלך חודש דצמבר ולמשך חודש שלם- כלל האוכלוסייה בישראל תוכל ליהנות מהטבה ייחודית לשמירה על בריאות הפה וללא כל התחייבות וזאת במטרה להעלות המודעות לשמירה על היגיינת הפה.

מסקר שערכה חברת קולגייט- פלמוליב עבור המותג 'קולגייט' באמצעות מכון המחקר שילוב, לבדיקת הרגלי הביקור של הישראלים אצל רופא השיניים, עולה באופן מפתיע כי נשים ובעלי הכנסה נמוכה נוטים ליזום יותר בדיקות שגרתיות, מאשר גברים ובעלי הכנסה גבוהה. 

עוד עולה מהסקר, כי בדיקות שיניים בחינם עשויות להעלות את תדירות ביקורם של 60% מהציבור אצל רופאי השיניים בקרב מרבית האוכלוסייה, למעט בקרב בני 50 + ובקרב בעלי הכנסה גבוהה. 
 
הסיבות העיקריות לביקור אצל רופא השיניים הן תחזוקה מונעת (שיננית) וכאבי שיניים. 14% מכלל האוכלוסייה סבורה כי שיניים בריאות הן בעיקר עניין גנטי בעוד היתר מודעים לצורך בצחצוח שיניים פעמיים ביום והקפדה על שימוש בחוט דנטאלי. 
 
היקף ההשקעה במהלך החדש כ-5 מיליון שקלים, וכולל קמפיין טלוויזיה רחב היקף שיעלה בערוצים 2, 10 ופעילות אינטרנט. 
 
תגובות
אין תגובות למאמר