כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

אלרין ו- JCDecaux יוצאים בקמפיין חדש

מאת: חדשות 'מפיק' /
12.12.2013
/ 15:37
אלרין מבית טבע ישראל, יוצא בקמפיין חדש וייחודי על גבי ריהוט הרחוב של חברת JCDecaux.
 
קמפיין המותג "אלרין" זכה במקום שני בתחרות ה- JCDecaux awards. את הקריאיטיב לקמפיין הכינו זיו מאירי (מנהל קריאייטיב) ויוליה סמילנסקי (ארט) ממשרד הפרסום של אדלר חומסקי ורשבסקי GREY. הקמפיין כולל 4 קריאיטיבים שונים: ריחות של ים, פלאפל, מכבסה, מאפיה.
 
הקריאייטיב בנוי על רעיון הניחוחות האופייניים למקומות בהם הוא מוצב. המותג אלרין הינו מוצר להקלה בנזלת וגודש באף, מכאן הגיע הרעיון לשלב את הניחוחות שבקרבת המקום, בקמפיין עצמו, שלא כדאי לפספס. למשל: באיזור אבן גבירול פינת פרופ' שור, נבחר הקריאייטיב עם הכיתוב "ריח של פלאפל" בגלל הפלפלייה הנמצאת בקרבת המקום.
 
בתחרות של חברת JCDecaux, השתתפו צוותי קופירייטר וארט דיירקטור ממשרדי פרסום בארץ. הצוותים הוזמנו לבנות קמפיין יצירתי בפורמט של פוסטרים עבור לקוחותיהם, ולהציג מגוון רחב של מודעות קריאטיביות לפרסום עירוני.
 
ועדת השיפוט הורכבה מצוות של חמישה בכירים בעולם הפרסום ובחרה את שלוש הפרסומות הזוכות.הפרסומות הזוכות במקומות הראשונים זיכו את המפרסמים בחבילות פרסום על גבי מתקני JCDecaux.
 
קמפיין אלרין
 
קמפיין אלרין
(צילום:יח"צ)
תגובות
אין תגובות למאמר