כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

צפו בוידאו- מופע בהפתעה

מאת: יואב שי, חדשות 'מפיק' /
12.12.2013
/ 14:18

מותג הבירות 'היינקן' ממשיך בקו שהתחיל בו לפני כשנה, ויוצא להפתיע אשים תמימים לטובת קידום המכירות של המוצר שלו.

כמו רבים מהמותגים הגדולים בעולם, גם אנשי המכירות של 'היינקן' לקו בשנה ומשהו האחרונות בנטייה הדרמטית לעבוד על אנשים, להפתיע, להפחיד ולמתוח את כל מי שנפל לידיים שלהם, במסגרת סדרה של פעילויות קד"מ מושקעות. אנחנו חייבים להודות שבניגוד לכמה מותגים אחרים (מישהו אמר LG?), הם הצליחו לשמור, בדרך כלל, על גבול הטעם הטוב.

אז הפעם הם חוזרים, ולשם שינוי עם פעילות שלא הייתה צפויה לגרום לאף אחד להתקף לב מפתיע. במסגרת הפעילות, נערכה בניו יורק לקראת חג המולד הקרב, הקימו אנשי החברה חדר קריוקי פרטי שזכה לשם – "Carol Karaoke". עוברי האורח התמימים שנכנסו שהגיעו למקום על מנת ליהנות עם חברים שלהם מערב נעים של שירת קריוקי ומזמורי חג מולד מוכרים, לא ציפו להצעה המפתיעה שקיבלו אחרי שהתחילו לשיר.
 
מי שהאומץ שלו עמד בכך, הוזמן להמשיך ולשיר את מזמורי החג, כאשר הפעם תשודר ההופעה שלו בפני למעלה מ- 30,000 אנשים- בכיכר טיימס, באצטדיונים, במוניות ובאתרים נבחרים.
 
המדור, שידוע בחיבה שלו לקריוקי, לא בטוח שהיה מסכים להשתתף. ואתם?
 
תגובות
אין תגובות למאמר