כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

צפו בוידאו- קד"מ מרגש לחג המולד

מאת: יואב שי, חדשות 'מפיק' /
11.12.2013
/ 15:25

לכבוד חג המולד שיתקיים החודש, חברת התעופה הקנדית WestJet יצאה בפעילות קד"מ מטורפת, מהסוג שלא רואים כל יום. כל יום אמרנו? התכוונו כל שנה. בכלל, אין ספק שזו אחת מהפעילויות היותר פסיכיות שנתקלנו בהן השנה, ומי כמוכם יודע, ראינו דבר או שניים בחיים שלנו.

במסגרת פעילות הקריסטמס שלה, הוזמנו ציבור הנוסעים של החברה לסרוק את כרטיסי הטיסה שלהם מול מסך מיוחד. על המסך הופיע סנטה קלאוס חביב ששאל אותם מה היו רוצים לקבל במתנה לחג המולד. הנוסעים, שהיו בטוחים שמדובר בעוד פעילות חביבה לילדים, שיתפו פעולה עם סנטה, שנייה לפני שהמשיכו בדרכם למטוס.

מה שהם לא ידעו, הוא כי עוזריו הקטנים של אותו סנטה קלאוס, או במקרה הזה- עובדי חברת WestJet, רשמו לעצמם את התשובות ורצו מהר מהר לחנויות השונות על מנת לקנות להם את המתנות שביקשו. כשנחת המטוס, והנוסעים חיכו ליד מסוע המזוודות הידוע לשמצה, התפלאו לראות כי במקום המזוודות השונות של הנוסעים, החל המסוע לפלוט חבילות ארוזות של מתנות צבעוניות. על כל מתנה הוצמד שמם של הנוסעים, וכך קיבלו הנוסעים המופתעים את המתנות שייחלו להן. כן, גם הילד שביקש טאבלט אנדרואיד וגם האדון החביב שפלט ברגע של חולשה כי היה רוצה טלוויזיה עם מסך רחב.
 
בסופו של דבר מדובר בפעילות מהמפתיעות שנתקלנו בהן, שלמרות כמות השמאלץ והקיץ' שהיא לוקה בהם, הצליחה לרגש אפילו את המדור הציני, שחשב שהוא ראה כבר הכל, אבל הופתע פעם נוספת.
 
תגובות
אין תגובות למאמר