כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
29/11/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

המעבדה - ניסויים בקד"מ בבני אדם

מאת: חדשות 'מפיק' /
10.12.2013
/ 13:02

הצטרפו אלינו לניסויים בקד"מ בבני אדם, וצפו בפעילויות שיווק חוויתיות סביב העולם.

מפרסמים באוויר

מקדונלדס ספרד, באמצעות חברת הפרסום הבינלאומית TBWA, מראה לנו איך חשיבה יצירתית יכולה להמציא אפיקי פרסום חדשים ולהגיע אל הלקוח במקום האחרון שהוא מצפה לו. במסגרת הפעילות, רשת מסעדות המזון המהיר שינתה את השמות של רשתות האינטרנט האל-חוטיות שלה כך שיציעו ללקוחות הפוטנציאליים שעוברים ליד החנות להתחבר אליהן ולקבל הטבה במסעדה.
 
בצורה כזו, הפנייה הישירה ללקוחות הנמצאים בקרבתה של המסעדה דרך הטלפון הנייד שלהם, הצליחה לגרום להם לפתח מודעת למסעדה הקרובה, ואף להניע לפעולה.
 
 
חשיפה משתנה
 
אנחנו נשארים בעולם ההמבורגרים ועוברים לרשת המתחרה, בורגר-קינג, שרצתה לצאת בקמפיין פרסומי ביו-טיוב. הבעיה היא שאף אחד לא אוהב את הפרסומות ביו-טיוב. כמעט כל מי שנתקל בפרסומות הללו נוהג לדלג עליהן ברגע שניתנת לו האפשרות לכך. לכן החליטו אנשי בורגר-קינג להפיק 64 פרסומות שונות, המתקשרות באופן ישיר ויצירתי עם הסרטון שבחרו הגולשים לראות.
 
 
צפייה עירנית
 
אחרי כל ההמבורגרים האלה, אנחנו חייבים כוס קפה כדי להשאיר את העיניים פתוחות.
 
CanalPlay, ערוץ ה- VOD של Canal+ הצרפתי, יצא בפעילות שנועדה להשאיר את צופי הערוץ ערים כל הלילה מול המסך. כדי לעשות זאת, הם הוציאו את Insomny coffee (קפה נדודי השינה). מותג הקפה הוצע בחנויות השונות ברחבי צרפת בליווי קוד שהקנה ללקוחות חודשיים של צפייה חינם בתכנים השונים של הערוץ. וכל זאת, בלי להתעייף לרגע.
 
תגובות
אין תגובות למאמר