כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

צפו בוידאו- פעילות מפתיעה בקולנוע

מאת: חדשות 'מפיק' /
05.12.2013
/ 15:15

אנחנו רואים לא פעם פעילויות קד"מ שמתקיימות באולמי הקולנוע השונים. הסיבה לכך ברורה- אין קהל שבוי יותר מהקהל באולמות הקולנוע. מדובר במדגם ייצוגי של אנשים, המפולחים לפי סוג הסרט אליו הלכו, וסגורים בחדר חשוך, כאשר תשומת הלב שלהם מופנית כלפי המסך.

אבל כדי שפעילות קידום המכירות תעלה יפה, עליה לתקשר עם מה שורה מחוץ למסך. פעילות קלאסית מהסוג הזה, היא הפעילות שהתקיימה לפני כשנתיים בבתי הקולנוע בארה"ב לקראת יציאת העונה השנייה של סדרת הקאלט הטלוויזיונית 'המתים המהלכים'.

 
אנשי הקד"מ של ערוץ הטלוויזיה Fox Crime עשו היטב את שיעורי הבית שלהם בעת שניגשו להפקת הפעילות שלהם בבתי הקולנוע לקראת השקת הערוץ בדרום אפריקה, וכל מה שהם היו צריכים לעשות כדי להפוך את הפעילות שלהם למרשימה במיוחד, היה לשחק קצת עם התאורה באולם. אבל התוצאה מדברת בעד עצמה, מראה לנו שוב, שכדי להפיק פעילות קידום מכירות מרשימה ואפקטיבית, אין צורך בהשקעת משאבים כלכליים גבוהים במיוחד. כל מה שצריך הוא מעט חשיבה קריאטיבית ומחוץ לקופסה.
 
תגובות
אין תגובות למאמר