כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
28/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

חדש ברשת- מועדון הלקוחות BBB social club

מאת: חדשות 'מפיק' /
05.12.2013
/ 11:41
המהפכה הדיגיטאלית מגיעה לעולם המסעדנות. רשת מסעדות ההמבורגר BBB השיקה את מועדון הלקוחות הדיגיטאלי BBB social club, אשר זוכה להצלחה מסחררת עם מעל 20,000 הורדות של האפליקציה ו 15,000 חברי מועדון דיגיטאלי חדשים בתוך פחות מחודש ימים של הרצה. המועדון הדיגיטלי החדש עובד על ממשק הפייסבוק ומתגמל את החברים בשווי כספי ממשי. המועדון הדיגיטאלי פותח בשיתוף חברת הדיגיטל אקליפטוס וחברת זיפורי בהשקעה של מעל 550 אלף שקלים. 
 
פיתוח המועדון הדיגיטלי, בשיתוף חברת הדיגיטל אקליפטוס בהשקעה של מעל לחצי מיליון שקלים מאפשרת חוויית לקוח ותגמול שלא הייתה עד כה בישראל, בעיקר בתחום המסעדנות. הפיתוח הדיגיטלי מאפשר לרשת להפוך את מועדון הלקוחות הקיים של החברה, המונה כיום למעלה מ- 200 אלף חברים, למועדון דיגיטלי מתקדם, תוך שיתוף מלא של פרופיל הפייסבוק האישי של כל חבר מועדון, צבירת נקודות וקבלת הטבות בעלות ערך כספי ממשי בקופות המסעדות. 
 
אהובה תורג'מן, מנכ"ל BBB: "כבר לפני 5 שנים התקבלה החלטה אסטרטגית לאמץ ולהוביל את התחום הדיגיטלי מתוך הבנה שבעוד מספר שנים הדיגיטל יהיה הכלי המוביל לקשר עם הלקוחות. היום, לאחר 5 שנים של פעילות במדיות חברתיות ובדיגיטל, ביצענו מהפכה של ממש והשקנו את מועדון החברים הדיגיטלי החכם הראשון בישראל, אשר מחבר בין הלקוח למותג ומתגמל אותו בהתאם לשימושיו".
 
תגובות
אין תגובות למאמר